Ugdyti sociokultūrinę vaikų kompetenciją


Sociokultūrinis ugdymas. Sociokultūra. Sociokultūrinė kompetencija. Vaiku sociokultūrinis ugdymas. Vaiko sociokultūrinė raiška. Sociokulturinis. Vaiko sociokultūrinis ugdymas. Vaiko pasauleziura. Sociokultūrinė vaiko. Sociokultūrinis bendruomenės ugdymas.

Pedagogikos referatas. Sociokultūrinė kompetencija, tai specifinė vaikų ugdymo sritis, sudaranti palankias sąlygas įvairios socilinės padėties, įvairių tautybių vaikams, suteikti socialinius, kultūrinius, švietimo poreikius, siekiant sėkmingai juos integruotis į visuomenę. Įvadas. Kompetencijos samprata. Ikimokyklinio amžiaus vaikų auklėtojos profesinės kompetencijos. Vaikų sociokultūrinės kompetencijos analizė. Išvados. Naudota literatūra.


Iu08b grupės studentės sociokultūrinė kompetencija, tai specifinė vaikų ugdymo sritis, sudaranti palankias sąlygas įvairios socilinės padėties, įvairių tautybių vaikams, suteikti socialinius, kultūrinius, švietimo poreikius, siekiant sėkmingai juos integruotis į visuomekompetencija – tai efektyvios veiklos demonstravimas panaudojant tam reikalingas žinias, mokėjimus, įgūdžius bei patirtį atitinkamos rūšies ir sudėtingumo darbui atlikti.

Taip pat kompetencija - profesinės kvalifikacijos raiška, gebėjimas veikti, sąlygotas individo žinių, mokėjimų, įgūdžių, požiūrių, asmenybės savybių bei vertybių.

Kompetencijos pagrindas – kvalifikacija – fiksuikimokyklinio amžiaus vaikų auklėtojos privalo turėti šias profesines kompetencija, kurios vaidina svarbų vaidmenį vaiko ugdyme.

žinoti esminius vaiko poreikius, jų tenkinimo ir poveikio būdus bei gagebėti sudaryti vaikams galimybę perimti bendrąsias žmonijos vertybes bei tautos dvasinės kultūros pagrindus.

Bendraujant ir bendradarbiaujant su tėvais, globėjais, kitais pedagogais igebėti bendrauti ir bendradarbiauti su įvairiomigebėti tobulėti ir keistis kūrybiškai reaguojant į šiuolaikinio pasaulio išskiriant sociokultūrinę vaikų kompetenciją svarbu atkreipti dėmesį į jos ugdymą, metodus, iškeltus tikslus, uždavininius ir panašiai. Taigi, šios profesinės kompetencijos tikslai yra šie.

žinoti socialinės ir kultūrinės integracijos būdus ir metodus bei vaikų sociokultūrinės integracivaikui labai svarbu kokioje aplinkoje jis auga, kokias jam įdiegia vertybes, nuostatas kaip formuojasi jo pasaulėžiūra. Šeima yra visa ko pagrindas. Vaiko pasaulėžiūrą formuoja ne tik šeima, bet ir bendruomenė. Bendruomenė - tai žmonių grupė, kurią vienija bendri interesai, vertybės, siekiai, erdvė ir kuri savo veiklą grindžia savarankiškumo ir savitarpio pagalbos principais. Šių bendruomenių tikslas- susipažintų su socialinio ir kultūrinio gyvenimo pagrindais.

Pagrindinės sociokultūrinės veiklos sritys - laisvalaikio organizavimas, švietimas, kultūrinis lavinimas ir bendruomenės kūrimas. Vaikui labai svarbu užimtumas, kad jis ugdytų savo savarankiškumą. Taip pat yra svarbu supažindinti su kultūros aktualijomis, pvz. : savo šalies tradicijomis, papročiais, kalbos kultūra, pagrindinėmis elgesio normomis, taisyklėmis ir pan. Tokie kultūros pavyzdžiai sutinkiami vaikų darželiuose. Kiekvienoje grupėje sukuriami tam tikri veiklos kampeliai, kuriuose jie randa įvairių žaislų, daiktų, knygų ir pan. Kurie atspindi jo gimtinės papročius, tradicijas.

  • Pedagogika Referatai
  • 2010 m.
  • 11 puslapių (916 žodžių)
  • Kolegija
  • Pedagogikos referatai
  • Microsoft Word 14 KB
  • Ugdyti sociokultūrinę vaikų kompetenciją
    10 - 1 balsai (-ų)
Ugdyti sociokultūrinę vaikų kompetenciją. (2010 m. Rugsėjo 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/ugdyti-sociokulturine-vaiku-kompetencija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 00:29