Ukmergės duona įmonės analizė


Ekonomikos kursinis darbas. Uab ,,ukmergės duona“ istorija, tikslai. Uab ,,ukmergės duona“ rinkodaros aplinkos analizė. Uab ,,ukmergės duona“ duonos produkcijo vartojimo sociologinis tyrimas. Tyrimo problema, objektas, dalykas, tikslas ir uždavinai, hipotezės. Kiekybinio sociologinio tyrimo metodas (tikimybinės atrankos metodas, apklausa,. Pasirinkimo tikslingumas, apklausos dydis). Klausimynas (anketos sudarymo analizė ir turinys). Surinktų duomenų analizė. Uab ,,ukmergės duona“ duonos produkcijos kiekybinio sociologinio tyrimo išvados ir pasiūlymai. Literatūros sąrašas. Priedai.


Analizuojant pirkėjų nuomonę apie UAB ,,Ukmergės duona“ duonos produkcijos prekinę išvaizdą, taip pat darytina išvada, kad bendrovės specialistų įdirbis šioje srityje dar turi labai didelį potencialą, kadangi tik 8 proc. respondentų nurodė, kad teigiamai vertina duonos išvaizdą, nors ir liko patenkinti jos šviežumo kokybe (60 proc.). Tai, kad UAB ,,Ukmergės duona“ konditerijos gaminių aukšta kaina veikia šios produkcijos retą vartojimo rodiklį (kelis kartus per pusmetį – 36 proc.), tačiau įrodo ir neigiamo požiūrio į šios produkcijos šviežumą priežastis (konditerijos šviežumas tenkina tik 12 proc. apklausoje dalyvavusių pirkėjų).

Išanalizavus apklaustų pirkėjų pateiktą nuomonę, darytina išvada, kad esminiai UAB ,,Ukmergės duona“ duonos produkcijos rodikliai: skonis, kokybės ir kainos santykis, šviežumas pirkėjus tenkina, tačiau būtina tobulinti šios produkcijos reklamos rodiklius, kas, ir pirkėjų nuomone, paskatintų pirkti (kad tai labai reikalinga mano 34 proc. apklaustųjų) ir informuotų apie

,,Ukmergės duona“ duonos produkciją (39 proc.).

Ukmergės duona įmonės analizė. (2014 m. Vasario 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/ukmerges-duona-imones-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 08:20