Unikalaus produkto idėja


Marketingo referatas.

Įvadas. Prekės (produkto ar paslaugos) aprašymas. „Lux scent” prekei įtakos turinčių makroaplinkos veiksnių analizė. Segmentavimas. Mūsų pasirinktai idėjai išskyrėme du pagrindinius geografinius kriterijus (lent.  . Psichografinis kriterijus.  . Asmenybės tipas.  Norintis išsiskirti iš minios. Kūrybingas. Konservatyvus. Prisižiūrintis. Ieškantis naujovių. Norintis pritapti, būti kaip visi. Aktyvūs.  . Pirkimo įpročiai.  Dažnai. Reguliarai. Retai. Niekada. Pagal vartotojo elgseną. Atsižvelgiama į motyvus, skatinančius pirkti, prekės vartojimo intensyvumą ir pan. Dalis ,,lux scent“ konkyrenrų analizė. Dalis. rėmimo sprendimai ir biudžeto pagrindimas.


Mūsų atrinkta idėja - kvepalai, kuriuos kuriesi pats. Šios prekės esmė pritraukti žmones savo išskirtinumu ir naujovėmis suteikti klientui kūrybinės laisvės ir leisti prisiliesti prie kvepalų kūrimo meno. Tokiu būdu kvepalai tampa ne tik kasdieniniu atributu išeinant iš namų , bet tam tikra naujų pojūčių atradimo ir pažinimo formų. Kiekvienas žmogus nori turėti savo išskirtinį kvapą, kuris harmoningai derėtų su jo vidine būsena, galėtų rinktis pagal nuotaika, stilių , progą. Tokiu būdu aplinkiniams subtiliai atskleidžiant savo charakterio savybes.

Ši prekė tampa patraukli vien tuo, kad suteikiamos galimybės klientui atsiskleisti pačiam ir patirti kažką naujo. Šiuo metu tokia produkcija yra vienintelė Lietuvoje, todėl yra didelis noras tuo užsiimti ir parodyti žmonėms, kad jie pagal savo norus gali kurti ir būti patenkinti norimu rezultatu, vietoj to ,kad vaikščiotų valandų valandas po parduotuves ieškodami savo kvapo. Dėl šios priežasties mūsų produktas padės klientams sutaupyti ir laiko, ir pinigų. Toks užsiėmimas patrauklus dar tuo, kad tai kaip žaidimas, leidžiantis netradiciškai pažvelgti į kvepalų kūrimą.

Pirkėjams bus suteikiama galimybė kurti norimus kvapus iš plataus esencijų pasirinkimo. Be to dėmesį skirsime ne tik kvepalams, bet ir buteliukų dizainui, jų kokybei, kad kvepalai kuo ilgiau išlaikytų savo aromatą ir patrauktų pirkėjų akį savo išvaizda bei įpakavimu.

Marketingo makro aplinka - tai visuma jėgų, tam tikroje teritorijoje veikiančių įmonės marketingo sprendimus ir kurioms ji tiesiogiai įtakos daryti negali. Makro aplinkos elementai gali būti:

Šie elementai dar yra skaidomi į smulkesnius, konkretesnius, tą aplinką apibūdinančius rodiklius. Mūsų pasirinktos idėjos makroekonominiai veiksniai ir jas sudarantys rodikliai yra šie:

Ekonominė – konkurencinė aplinka – tai marketingo makro aplinkos elementas, pasireiškiantis tam tikrais ūkio raidos dėsningumais bei tendencijomis, darančiomis įtaką marketingo sprendimams ir veiksmams. Šiai aplinkai nusakyti pasirinkome du rodiklius, kurie mūsų manymu turės įtakos gaminamam produktui – kvepalams.

Šiam elementui priskyrėme aplinkosauga, kadangi tai mūsų firmai, kaip chemijos pramonės atstovei, yra labai svarbu ir nesilaikant valstybės iškeltų reikalavimų gali atnešti didelės žalos. Vienas iš būdų kaip saugosime aplinką yra investicijų skirimas šiai sričiai ir įrenginiams, kad kuo mažiau kenksmingų medžiagų būtų išmetama į aplinką produkto gaminimo metu.

Mūsų pasirinktai idėjai išskyrėme du pagrindinius geografinius kriterijus (lent. 1). Gyvenamosios vietos kriterijuje, pagal makroekonominių veiksnių analizėje pateiktos apklausos rezultatus, išskyrėme miestus ir didmiesčius. O gyventojų tankumą pasirinkome didesnį, tam, kad sumažintume mūsų prekės eksploatavimo kaštus, dėl produkto tiekimo į mažiau apgyvendintas vietoves, kuriuose potencialus mūsų prekės užsakymų skaičius būtų mažas.

Šiam kriterijui išskyrėme tris kategorijas (lent.2). Amžiaus kriterijui parinkome visus asmenis nuo 10 m., bet labiau orientuosimes į 15 – 35 m. gyventojus, kurie pagal makroaplinkos analizėje pateiktos apklausos duomenis kvepalų naudoja labiausiai. Taip pat dėl apklausos rezultatų nusprendėme, kad nors ir kursime esencijas abiem lytims, pagrindinis mūsų pirkėjas bus moterys. Pagal pajamų dydį gyventojus išskyrėme į tris grupes: nepasiturintys, vidutines pajamas gaunantys ir gaunantys dideles pajamas. Šioje dalyje taikysimės į paskutiniuosius du, nes nors mūsų prekė palyginus su kitomis esančiomis rinkoje bus pigesnė, tačiau nepasiturintiems asmenims ji vis tiek gali atrodyti per brangi ir neįperkama.

  • Marketingas Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 18 puslapių (2879 žodžiai)
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 216 KB
  • Unikalaus produkto idėja
    10 - 4 balsai (-ų)
Unikalaus produkto idėja. (2016 m. Gegužės 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/unikalaus-produkto-ideja.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 08:11