Universalus autobusų techninės priežiūros postas projektavimas


Troleibuso technine prieziura. Automobiliu remonto ir technines prieziuros baro rekonstrukcija. Univesalaus einamojo remonto postas. Baras ar postas. Tp posto projektavimas. Diagnostikos baro rekonstrukcija kursinis. Darbų saugos taisyklės projektuojamame objekte. Autobusu techninės charakteristikos. Metine darbu apimtis pagal postu skaiciu.

Mechanikos kursinis darbas. Įvadas. Informacijos šaltinių apžvalga. Analitinė dalis. Technologinė ir konstrukcinė dalis. Techninio paruoštumo koeficientas. Parko išnaudojimo koeficientas. Automobilių bendroji metinė rida. Techninių apžiūrų skaičius per metus (gamybinė programa). Iii pakopos ir periodinių apžiūrų skaičius. Ii pakopos apžiūrų skaičius. I pakopos apžiūrų skaičius. Periodinių apžiūrų skaičius. Kasdieninių apžiūrų skaičius. Techninių apžiūrų, einamojo remonto (er) ir savitarnos metinė darbų apimtis. Techninių apžiūrų metinė darbų apimtis. Er metinė darbų apimtis. Savitarnos darbų apimtis. Variklių remonto posto metinė darbų apimtis. Darbininkų skaičius. Technologiškai būtinų darbininkų skaičius. Sąrašinis darbuotojų skaičius. Er, ta ir diagnostikos postų skaičius. Įrengimai. Plotas ir matmenys. Technologinės dalies kompiuterinio skaičiavimo variantas. Projektuojamame objekte atliekami darbai. Darbų sauga. Darbų saugos taisyklės projektuojame objekte. Priešgaisrinė sauga. Gamtos sauga. Darbo rezultatai ir jų aptarimas. Išvados ir rekomendacijos. Naudota literatūra:.


Šiuo metu automobilis yra susisiekimo įrankis. Kuris skirtas žmonių pervežimui, krovinių gabenimui ir pan.

Labai svarbu, kad šis įrankis visą laika patikimai ir užtikrintai veiktų ir reikiamu momentu nepavestų - nesugestų.

Kad sumažinti gedimų tikimybę reikalinga kas kažkiek laiko - periodiškai atlikti automobilių techninę, kasdieninę ar(ir) periodinę apžiūrą, bei einamąjį remontą. Pagal ridos apribojimus pakeisti reikiamas dalis.

Tam, kad atlikti šias visas procedūras yra reikalinga turėti patalpas su remonto įranga ir apmokytu personalu, kuris tinkamai ir su mažiausiomis laiko sąnaudomis atliktų šias remonto operacijas.

Tačiau dažniausiai įmonės šiuos darbus atlieka ne visiškai šioms procedūroms pritaikytose ir tinkamai neparūpintose patalpose.

Atliekant remonto procedūras pritaikytose patalpose sumažėja laiko sąnaudos remonto procedūrai, pagerėja darbuotojų darbo sąlygos ir kokybiškiau atliekamas darbo procesas.

Šiame kursiniame darbe atliksime universalaus autobusų techninės priežiūros posto projektavimą. Šis postas yra skirtas autobusų techninės priežiūros atlikimui. Projektinis autobusų skaičius 35 vnt, o mikroautobusų 20 vnt.

  • Mechanika Kursiniai darbai
  • 2012 m.
  • 25 puslapiai (3487 žodžiai)
  • Universitetas
  • Mechanikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 2468 KB
  • Universalus autobusų techninės priežiūros postas projektavimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Universalus autobusų techninės priežiūros postas projektavimas. (2012 m. Lapkričio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/universalus-autobusu-technines-prieziuros-postas-projektavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 14:44