Universiteto kolegijos vidinės aplinkos įtaka studijoms


Informacijos šaltinių ir tyrimo metodikos apžvalga studentu motyvacija. Vidinė aplinka. Vadyba vidine imones aplinka testas. Vidines aplinkos veiksniai. Organizacijos vidaus aplinkos elementai. Vidine aplinka tai moksliniai. Vidines aplinkos elementai. Kokia itaka turi vidinis ivaizdis ataskaita. Vidines aplinkos itaka studiju procesui. Kolegijos vidine aplinka.

Vadybos kursinis darbas. Santrauka. Įvadas. Darbo objekto, informacijos šaltinių ir tyrimų metodikos apžvalga. Organizacijos vidinė aplinka. Organizacijos vidinės aplinkos sudedamieji veiksniai. Organizacijos vidinių veiksnių tarpusavio ryšys. Klaipėdos valstybinės kolegijos strategija ir stuktūros analizė. Klaipėdos valstybinės kolegijos struktūra. Klaipėdos valstybinės kolegijos iškelti tikslai, uždaviniai, misija. Klaipėdos valstybinės kolegijos vizija. Dėstytojų įtaka studijų procesui. Dėstytojo profesijos apibūdinimas ir jos specifika. Dėstytojo įvaizdis ir jo modelis:. Studentų požiūris į vidinės aplinkos įtaką studijų procesui tyrimas. Išvados ir pasiūlymai. Terminų ir sąvokų žodynas. Literatūros sąrašas.


Kursinio darbo tikslas yra išanalizuoti vidinės aplinkos įtaką studijų procesui. Pasinaudoję rastomis knygomis ir informacija internete apibūdinome organizacijos vidinės aplinkos sudedamuosius veiksnius, jų tapusavio ryšį ir klaipėdos valstybinės kolegijos (toliau kvk) struktūrą, išsikeltus kolegijos tiklus, uždavinius bei viziją. Naudojant mokslinės literatūros lyginamąją analizę, teorinių žinių pritaikymą, informacijos sisteminimą ir grupavimą, išnagrinėjome kokia yra dėstytojų įtaka studijų procesui. Sekančioje darbo dalyje buvo atliktas tyrimas norint sužinoti studentų požiūrį apie vidinės aplinkos įtaką studijų procesui. Analizė atskleidė, kokia yra kvk studentų nuomonė apie studijų procesą ir kas joms turi didžiausią įtaką.

Temos aktualumas. Organizacijos vidinę aplinką apibūdinti yra sudėtinga. Žvelgiant iš vienos pusės, visame pasaulyje nėra nei vienos vienodos organizacijos – kiekviena iš jų yra skirtinga, Unikali savo struktūra, tradicijomis, valdymo stiliumi ir pan. Visgi svarbiausi organizacijos vidinės aplinkos elementai išlieka tie patys: žmonės, struktūra (kapitalas) ir technologijos. Vidinė įmonės aplinka yra gyvybinės jėgos šaltinis. Ji suteikia potencialą, reikalingą organizacijai funkcionuoti, egzistuoti ir išlikti.

Pagrindiniai klaipėdos valstybinės kolegijos vidinės aplinkos elementai yra dėstytojai, kurie turi didelę reikšmę studijų procesui, studentų motyvacijai. Jie yra pagrindiniai tarpininkai tarp mokslo institucijos ir studentų, kurie atlieka esminį vaidmenį teikiant aukštojo mokslo paslaugas. Taip pat vidinę aplinką įtakoja pačios kolegijos strūktura, išsikelti tikslai ir uždaviniai, misija ir vizija. Tai leidžia mokslo įstaigai efektyviai funkcionuoti.

Problematika. Studijų procesą įtakoja vidinė aplinka. Pagrindiniai ir svarbiausi vidinės aplinkos veiksniai yra žmonės ir organizacijos struktūra. Kolegijoje pagal teorinę medžiagą vidinė aplinka turėtų veikti dėstytojus ir studentus, nes nuo jų tarpusavio vieningumo priklauso visos kolegijos veiklos rezultatai. Tačiau kaip žinome praktikoje dažnai viskas būna atvirkščiai. Studentai būna nemotyvuoti, o dėstytojai nekompetetingi. Todėl siekiame išsiaiškinti vidinės aplinkos įtaką studijų procesui.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2012 m.
  • 23 puslapiai (4868 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 163 KB
  • Universiteto kolegijos vidinės aplinkos įtaka studijoms
    10 - 3 balsai (-ų)
Universiteto kolegijos vidinės aplinkos įtaka studijoms. (2012 m. Kovo 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/universiteto-kolegijos-vidines-aplinkos-itaka-studijoms.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 16:43