Uosto analizė


Laivybos analizė. Krovinių pervežimas. Throughput Calls. Jebel Ali uoste esantys gyliai. Krovinių Saugojimo vietos. Potvyniai ir atoslūgiai uoste. Tidal Levels. Uosto mokesčiai. Laivo talpa.


Darbo uždaviniai : aprašytii uoste esančius gylius, krantinių ilgius ,jų specializaciją ,uosto apsaugą nuo hidrometerologinių sąlygų, uosto rinkliavas.

Jebel Ali uostas yra didžiausias pasaulyje dirbtinis uostas, taip pat didžiausias konteinerinis uostas tarp Azijos ir Europos. Jabel Ali įsikūres 35km į pietvakarius nuo Dubajaus, Jungtiniuose Arabų Emiratuose. Jabel Ali uostas vienas moderniausių uostų Artimuosiuose Rytuose, turintis didžiausius pasaulyje ožinius kranus (gantary cranes), kurie pajėgūs vienu metu kelti keturis 20 pėdų konteinerius arba du 40 pėdų konteinerius, tai dvigubai daugiau, nei tradiciniai kranai. Šie patobulinimai leido uostu priimti naujos kartos mega-laivus (15,000 + TEU klasės). 2013 metais Jabel Ali uostas 19 kartą iš eilės pripažintas geriausiu Artimūjų Rytų jūrų uostu.

Dubajaus Jabel Ali uostas patyrė didžiausią augimą 2007 metais, ir pakilo į 7 vietą, tarp daugiausiai konteinrių importuojančių ir eksportuojančių konteinerinių terminalų. Per metus perkraunama 10,65 milijonų TEUs.

Jabel Ali uosto kanalas prasideda 24km nuo kranto. Gylis kanale 17m, o plotis 320m. Išorinis uosto baseino gylis 14-16m, ilgis 2,3km, plotis 600m.

  • Laivyba Analizės
  • 2015 m.
  • 10 puslapių (1118 žodžių)
  • Laivybos analizės
  • Microsoft Word 93 KB
  • Uosto analizė
    10 - 9 balsai (-ų)
Uosto analizė. (2015 m. Balandžio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/uosto-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 18:29