Utenos gyventojų nuomonės apie vestuvių organizavimą Utenoje analizė


Ekonomikos tyrimas. Vestuvių organizavimo sąvokos. Utenos apskrityje viestuvių organizavimo paslaugų tiekėjai. Renginių organizatorė – kristina kaikarienė. Utenos miesto gyventojų nuomonės apie vestuvių organizavimo įmonės tyrimas. Anketos rezultatai. Tyrimo apibendrinimas. Išvados. Literatūra ir šaltiniai. Priedai.


Temos aktualumas. Rinkos poreikis vestuvių planavimo paslaugoms yra stipriai veikiamas žmonių noro surengti tobulai suplanuotą bei išskirtinę vestuvių ceremoniją. Daugelis būsimų jaunavedžių porų bei jų šeimos narių vestuves pradeda planuoti prieš metus ar dar anksčiau. Jaunavedžiai dažnai supranta, kad dėl laiko stokos ar kitų priežasčių nesugebės patys savarankiškai padaryti visų pasiruošimo darbų. Pasitelkiant profesionalų pagalbą bei patarimus, kurie padėtų suplanuoti bei suorganizuoti svarbiausius vestuvių ceremonijos aspektus. Esant tendencija, kad žmonės grįžta prie senų tradicijų ir jų pageidauja tradicinių vestuvių, kurias patiems suruošti nėra lengva.

Tyrimo objektas – Utenos gyventojų nuomonė apie viestuvių organizavimą.

Tyrimo tikslas – nustatyti Utenos gyventojų nuomonę apie vestuvių organizavimą.

Aptarti Utenos apskrities vestuvių organizavimo paslaugų tiekėjus.

Išanalizuoti Utenos miesto gyventojų nuomonę ar reikia vestuvių organizavimo įmonės Utenoje.

Išsiaiškinti kokia amžiaus grupė aktualiausia vestuvių organizavimui.

Rašant šį darbą buvo naudojami tokie tyrimų metodai:

Interneto šaltinių analizė, ji buvo atlikta siekiant aptarti vestuvių organizavimo sąvoką, bei taikyta siekiant ištirti Utenos apskrities vestuvių organizavimo veiklą.

Anketinė apklausa, siekianti ištirti Utenos gyventojų nuomonę apie vestuvių organizavimą.

Statistinė tyrimo duomenų analizė, analizuojant anketų duomenis, naudota SPSS (StatisticalPackagefortheSocialSciences) programa, grafiškai vaizduojant gautus rezultatus, skaičiuojant statistikos rodiklių vidurkius (aritmetinį vidurkį, modą, medianą), sklaidos rodiklius (dispersiją, standartinį nuokrypį, reikšmių intervalą).

Apibendrinimo metodas, buvo naudojamas rašant tyrimo įvadą ir išvadas.

Tyrimo charakteristika. Anketinė apklausa atlikta 2014 metų kovo mėnesį, Utenos mieste. Tyrime dalyvavo 33 respondentų. Respondentų atranka vykdyta taikant atsitiktinį grupių pasirinkimo būdą. 33– trijų respondentų skaičius pasirinktas, todėl, kad šis tyrimas traktuojamas kaip žvalgomasis. Empiriniam tyrimui parengta trylikos klausimų anketa, kurioje pateikti klausimai/teiginiai, leidžiantys spręsti apie respondentų nuomonę, susijusią su Utenos miesto viestuvių organizavimą.

Darbą sudaro: įvadas, 3 skyriai, išvados. Darbo apimtis be priedų – 13 puslapių.

Šias laikais būtų sunku išsivaizduoti gyvenimą, kuriame nebūtų vestuvių organizavimo paslaugų. Jos sudaro sąlygas žmonėms taupyti laiką ir svajonėms įgyvendinti.

Vestuvių organizavimą sudaro vestuviniai rūbai, šventės patalpos, šventės muzikantai, grožio paslaugos, fotografas ir operatorius, vestuvių planuotojas, povėstuvinė kelionė, maisto tiekėjas.

  • Ekonomika Tyrimai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 15 puslapių (1970 žodžių)
  • Kolegija
  • Ekonomikos tyrimai
  • Microsoft Word 45 KB
  • Utenos gyventojų nuomonės apie vestuvių organizavimą Utenoje analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Utenos gyventojų nuomonės apie vestuvių organizavimą Utenoje analizė. (2015 m. Lapkričio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/utenos-gyventoju-nuomones-apie-vestuviu-organizavima-utenoje-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 03:16