Utenos trikotažas organizacija ir jos marketingo kompleksas


Utenos trikotažo marketingas. Utenos trikotazas vizija. Utenos trikotazas marketingo tyrimas. Utenos trikotazas marketingo tyrimai. Utenos trikotazas marketingas. Darbas utenoje komplekse. Apie utenos trikotažo darbą.

Vadybos tyrimas. „utenos trikotažo“ organizacija ir jos marketingo kompleksas. Įvadas. „ utenos trikotažo“ raida. Įmonės vizijos, misijos formuluotė. Įmonės tipas ir veiklos pobūdis. Įmonės veiklos produktas. Tikslinė rinka ir vartotojų segmentas. Organizacijos vadymo struktūra. Išorinės aplinkos veiksniai. Marketingo komplekso analizė. Organizacijos sėkmę lementys veiksniai. Išvados. Literatrūros sąrašas.


Rašydamos šį integruotą Vadybos ir Marketingo darbą. Labai smulkiai susipažinome su Lietuvos trikotažo sfera. Jos gamyba, eksportu, mokesčiais ir visais kitais aspektais susijusiais su marketingu. Galime drąsiai teigti ,kad Lietuvoje turime be galo daug gerų specialistų. Būtent jų dėka “Utenos Trikotažo” marketingo kompleksas yra ištirtas nuodugniai ir pasitelkiant, tai vartotojui prekė siūloma palankiausia kaina ir tinkamiausiu būdu. Atliekant šį darbą teko skaityti ir užsienio specialistų komentarus, jog “Utenos Trikotažas” yra vienas stipriausių visoje Europje dėl savo gera ištirto ir produktyviai veikiančio marketingo. Tikim, jog šis darbas ne tik mums, bet ir kitiems padės nuodugniau suprasti “Utenos Trikotažo” darbo specifiką ir sudomins savo marketingo kompleksu.

  • Vadyba Tyrimai
  • 2013 m.
  • 22 puslapiai (3469 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos tyrimai
  • Microsoft Word 205 KB
  • Utenos trikotažas organizacija ir jos marketingo kompleksas
    10 - 3 balsai (-ų)
Utenos trikotažas organizacija ir jos marketingo kompleksas. (2013 m. Gegužės 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/utenos-trikotazas-organizacija-ir-jos-marketingo-kompleksas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 17:50