Utenos trikotažo įvaizdis ir reputacija


Vadybos analizė.

Įvadas. Utenos trikotažas ir jo veikla. Organizacijso įvaizdžio ir reputacijos formavimo praktikos analizė. Vizualinė identiteto išraiška. Funkcinė reputacijos formavimo praktika. Socialinės reputacijos formavimo praktika. Žaliosios reputacijos formavimo praktika. Viešosios nuomonės apie organizaciją tyrimas. Organizacijos įvaizdžio ir reputacijos formavimo praktikos stiprybės ir silpnybės. Organizacijos įvaizdžio reputacijos vystymo gairės. Išvados. Naudota literatūra.


Darbo pasirinkta organizacija- Utenos trikotažas, gaminantis viršutinius ir apatinius drabužius vyrams, moterims ir vaikams. Darbe bandoma išanalizuoti šios įmonės veiklą, viziją ir kitas detales, kurios padės atskleisti įmonės įvaizdį ir reputaciją.

Darbo tikslas- išsiaiškinti kaip vystosi Utenos trikotažo veikla, kokiais principais ir valdymo modeliu vadovaujasi viena iš seniausių Lietuvos įmonių, koks jos įvaizdis ir reputacija Lieutvos ir pasaulinėje rinkoje.

Darbo uždaviniai:

išsiaiškinti Utenos trikotažo įvaizdį ir reputaciją;

atskleisti įmonės viziją, vertybes;

parodyti vizualinę identiteto išraišką;

peržvelgti reputacinės praktikos analizę.

Kompanijoje veikia nuja strategija, pakeista įmonės pardavimų struktūra ir orientuojamasi į aukštesnės pridėtinės vertės produkcijos gamybą; pristatytas nuosavas prekės ženklas ABOUT. 2014m. pabaigoje su DNB banku sudaryta 5 metų ilgalaikio finansavimo sutartis, kuri buvo panaudota 70% 2009 m. išleistų obligacijų išpirkimui bei kitų įsipareigojimų refinansavimui (ateityje sumažins palūkanų sąnaudas). Tai įmonė pajus jau 2015m.. 2014 m. pagerėjo kompanijos pelningumo rodikliai. Grynasis pajamingumas buvo teigiamas, ženkliai augo bendrasis pajamingumas. Kompanijos veikla reikalauja daug investicijų konkurencingumui palaikyti. Tačiau per 10 metų vienas euras, investuotas į IMT davė vien tik -0.46 euro nuostolis.

galimybė užsakymus atlikti per minimaliai trumpą laiką, žinomas bendrovės vardas pirkėjų ir vartotojų tarpe;

nedideli atstumai nuo šalių – bendrovės produkcijos importuotojų;

bendrovėje funkcionuojanti kokybės sistema atitinkanti tarptautinius standarto ISOO 9001.

Organizacijos misija-aukštos kokybės lengvų viršutinių rūbų ir baltinių gamyba konkurencingomis kainomis.

Utenos trikotažas- paslaugų verslas, kuriame svarbiausia kliento ir įmonės darbuotojo pasitikėjimas vienas kitu bei kultūringas bendravimas , paremtas savitarpio supratimu. Nuo šių dalykų labai priklauso organizacijos sėkmė. Norint sustiprinti pasitikėjimą tarp klientų ir įmonės darbuotojų , būtina tobulinti klientų aptarnavimo kokybę. Įsiklausydami į klientų poreikius , juos suprasdami ir pateikdami pasiūlymus, kaip tuos poreikius spręsti , mes galime padėti tūkstančiams žmonių ir įmonių efektyviai tvarkyti savo reikalus . Ne veltui dažno žmogaus gyvenime pardavėjas, kaip vaidina ypatingą vaidmenį ir gali būti vienas iš patikimiausių partnerių ir patarėjų visą gyvenimą.

AB “Utenos trikotažas” ištikus krizei nepasidavė, nenuleido rankų, o susiėmė. Sprendė finansines problemas, žiūrėjo kur ir kaip gali dar investuoti, su kuo pradėti bendradarbiauti. Įmonė seniai veikianti, turinti daug užsakovų, naši, tad atrodo patikima. Jos teikiamos prekės visada kokybiškos, stengioamasi neatsilikti nuo mados. Rūbai suvami ne tik gražūs, tačiau ypač orientuojamasi į patogumą.

Įmonių socialinė atsakomybė nėra rinkodara ar reklama, tačiau įprasta, kad net pasaulyje žinomose įmonėse socialine atsakomybe pirmiausia rūpinasi rinkodaros ir viešųjų ryšių skyriai. Kiekviena paslauga ar geras pavyzdys ar darbas turi būti afišuojamas jeigu tokiu būdu įmonė nori garsinti savo veiklą ir skatinti kitas įmonės prisidėti prie tokio pobūdžio veiklos.

Utenos trikotažas nesireklamuoja kaip socialiai atsakinga įmonė, neužsiima filantropiniais klausimais (ar bent jau viešai apie tai neskelbia), kiek žinoma nėra linkęs įsitraukti į bendruomenės gyvenimą. Kaip ir kiekviena įmonė vykdo darbuotojų mokymus, tačiau tai vyksta kiekvienoj įstaigoj, nes netobulėjant žmogui, negerės darbo rodikliai.

  • Vadyba Analizės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 17 puslapių (3004 žodžiai)
  • Vadybos analizės
  • Microsoft Word 433 KB
  • Utenos trikotažo įvaizdis ir reputacija
    10 - 3 balsai (-ų)
Utenos trikotažo įvaizdis ir reputacija. (2016 m. Balandžio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/utenos-trikotazo-ivaizdis-ir-reputacija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 06:07