Utenos trikotažo rinkodaros analizė


Marketingo savarankiškas darbas. Įvadas. Ab „utenos trikotažo“ įsikūrimo istorija ir dabartinė būklė. Ab „utenos trikotažo“ žinomumo lygis. Ab „utenos trikotažo“ prekių asortimentas. Kainos formvimo ypatumai. Paskirstymo kanalų ypatumai. Rėmimo komplekso bruožai. Išvados ir pasiūlymai. Literatūros sąrašas.


Darbo objektas: AB ,,Utenos trikotažas“ rinkodaros komplekso analizė.

Darbo tikslas: išanalizuoti rinkodaros komplekso elementų reikšmę AB ,,Utenos trikotažas“ veiklai.

Darbo uždaviniai:

•Pateikti AB ,,Utenos trikotažo“ istoriją ir dabartinę būklę;

•Įvertinti AB ,,Utenos trikotažo“ žinomumo lygį;

•Išanalizuoti bendrovės rinkodaros komplekso elementus.

Darbo metodai. Informacinių šaltinių analizė, įmonės duomenų analizė ir apibendrinimas.

Utenos trikotažo rinkodaros analizė. (2014 m. Sausio 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/utenos-trikotazo-rinkodaros-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 03:10