Užkandinės verslo idėja


Marketingo verslo planas. Įvadas. Santrauka. Užkandinės idėjos pristatymas. Rinkos analizė. Konkurentų analizė. Tiksliniai vartotojų segmentai. Marketingo sprendimai. Prekių ir paslaugų sprendimai. Kainos sprendimai. Vietos sprendimai. Rėmimo sprendimai. Keliaujančios užkandinės verslo steigimas. Teisinis veiklos reglamentavimas. Verso steigimas. Įmonės veiklų planas. Reikalingi materialūs ištekliai. Personalas. Finansinis idėjos įgyvendinimo pagrindimas. Finansavimo šaltiniai. Laukiamos pajamos. Planuojamos išlaidos. Laukiamas pelnas. Rizikos veiksniai. Išvados. Naudoti informacijos šaltiniai. Priedai.


Darbo tikslas: Pristatyti antrepreneriška verslo idėją ir pateikti šios idėjos vystymo Lietuvos rinkoje sprendimus.

Darbo uždaviniai:

1.Pateikti keliaujančios užkandinės verslo idėjos analizę;

2.Išnagrinėti marketingo veiksnius;

3.Išanalizuoti verslui steigti reikalingus išteklius;

4.Išnagrinėti reikalingus verslui finansinius išteklius;

5.Įvertinti rizikos veiksnius.

Mūsų inovatyvi verslo idėja yra mobili užkandinė, kuri gamins įvairius karštus ir šaltus sumuštinius, sriubas ir kitus greitus užkandžius. Mūsų užkandinė bus greito maisto tekėja visiems norintiems greito ir šviežio maisto. Šiltuoju metų sezonu maistą tieksime Kaune prie populiariausių vandens telkinių, miesto švenčių ir renginių metu, ir prie verslo centrų, kurie šalia neturi maitinimo įstaigų. Šaltuoju metų laiku, maisto tiekimo maršrutas nepasikeis, tik nebevyksime prie vandens telkinių. Meniu atsižvelgiant į metų laikotarpį, taip pat šiek tiek keisis, tačiau išliks pagrindiniai ir mėgstamiausi patiekalai. Mūsų nuomone, ši verslo idėja bus sėkminga, nes mes būsime pradininkai šio verslo Lietuvoje, užsienyje jis turi didelį pasisekimą.

Kaune ir Kauno rajone didėjanti įmonių apyvarta rodo, geresnę ekonominę padėtį Lietuvoje ir išaugusį žmonių vartojimą. Atsižvelgus į šiuos duomenis ir į tai jog maitinimas yra neatsiejama žmonių gyvenimo dalis galima teigti, jog viešo maitinimo rinka tinkamai parengus verslą ir jo strategiją gali būti labai pelninga. Pagrindiniai mūsų verslo konkurentai bus kitos maitinimo įstaigos, būtent tose vietose kur musų mobilioji užkandinė tuo metu stovės. Savo pagamintus produktus siūlysime individualiems asmenims (vyrai, moterys, paaugliai iki 18 metų,) ir įstaigoms.

Renkantis mūsų užkandinės siūlomą asortimentą orientavomės į tai, jog žmonės dažniausiai neturi daug laiko pietauti ar tiesiog nenori skirti tam daug laiko, ypač laukiant maisto. Todėl į asortimentą įtraukėme įvairaus greitai pagaminamo maisto. Siekiant išsiskirti ir patenkinti klientų poreikius sudarėme tam skirtus meniu (šiltajam ir šaltajam sezonams). Sudaryti meniu skirsis šiltuoju ir šaltuoju laikotarpiais, tačiau kainos dėl to nepakis. Produkcijos kainoraštį sudarėme atsižvelgdami į konkurentų ir rinkos kainas, siekdami optimalaus kainoraščio varianto patenkinant klientus ir savo verslo tikslus. Mūsų įmonės tiekėju pasirinkome UAB „Sanitex“ Kauno filialą. Mobiliosios užkandinės stovėjimo vietas rinksimės pagal konkurentų skaičių ir mūsų užkandinės asortimento pranašumą prieš juos. Orientuosimės į prekybą pietų metu prie vidutinio ir didelio dydžio įmonių ar įstaigų. Dalyvausime visose Kauno miesto, bei Kauno rajono šventėse ir ten siūlysime savo produktus. Taip pat, priimsime išankstinius užsakymus dalyvauti įmonės šventėse gamtoje ar įmonės viduje, priimsime užsakymus atvežti paruošto maisto ar gaminti jį vietoje pagal užsakymus. Įmonės rėmimui naudosime iki 5% numatomo įmonės grynojo pelno. Stengsimės išnaudoti kuo daugiau nemokamos reklamos priemonių tokių, kaip socialiniai tinklai ar kiti internetiniai puslapiai, įmonės populiarinimui, bei akcijų rengimui.

Maitinimo paslaugas teikiant mobilioje užkandinėje veiklą reglamentuoja pagrindiniai LR įstatymai, civilinis ir darbo kodeksai, viešojo maitinimo ES ir nacionaliniai teisės aktai, higienos normos ir kokybės standartai. Reikalingi: leidimas prekiauti ir/ar teikti paslaugas viešosiose vietose (Kauno m. sav. administracija), maisto tvarkymo subjekto patvirtinimo pažymėjimas.

Mūsų steigiama įmonės rūšis - indviduali įmonė, buvo pasirinkta, kaip tinkamiausia įvertinus numatomą verslo strategiją, pradinio kapitalo dydį ir privalumus įkūrus individualią įmonę.

Pagal sudarytą veiksmų planą visus reikiamus veiksmus verslo įkūrimui ir paruošimui prekybai turėsime atlikti per pirmus du kalendorinius mėnesius. Prekyba planuojama pilnai vykdyti po dviejų mėnesių ištisus metus.

Sėkmingam mobiliosios užkandinės verslui reikalinga patikima ir nauja techninė įranga. Svarbiausia mūsų verslo techninė dalis - furgonas su integruota mobilia virtuve. Šis furgonas yra puikiai pritaikytas maisto gaminimui ir atitinka visus saugumo ir higienos reikalavimus. Visos reikalingos įrangos verslo pradžiai suma yra 137524 Lt. Preliminariais duomenimis apskaičiavus reikiamas atsargas, medžiagas ir žaliavas sudėjus gavome, kad vienam kalendoriniam mėnesiui jos kainuos apie 7136 Lt.

Verslo pradžioje mūsų įmonė samdys 4 darbuotojus: vadybinininke, buhaltere (tik ataskaitiniu laikotarpiu), dvi virėjas/pardavėjas. Siekiant išlaikyti ir patenkinti darbuotojų poreikius, priklausomai nuo rezultatų jiems bus skiriami skatinamieji priedai prie atlyginimų.

Prognozuojant galima teigti, jog šį verslą šiuo metu steigti apsimoka. Pagal parengtas prognozes jis būtų pelningas visais metais ir uždirbtų stabilų grynajį pelną. Numatoma grynojo pelno suma pirmais metas – 89265.55 Lt., penktais metais – 91379.55 Lt., kaip matome ši suma tolygiai didėtų kiekvienais metais.

Išnagrinėjus rizikos veiksnius galima teigti, jog šis verslas yra rizikingas, ypač dėl galimų furgono gedimų, tačiau jei veiklai tokio pobūdžio nesėkmių nebus, jis bus labai pelningas. Taip pat jeigu nepasitvirtins planuojamas finansinis pajamų planas, gali būti, kad vėluotume atiduoti paskolą arba išvis neturėsime iš ko ją atiduoti ir kaip naujas nepatyręs verslas bankrutuosime.

Užkandinės verslo idėja. (2015 m. Vasario 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/uzkandines-verslo-ideja.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 18:48