Užsakymai ir užsakymų valdymas


Logistikos referatas. Kursinis darbas. Užsakymai , užsakymų valdymas. Darbo tikslas. Literatūros analizė. Užsakymų valdymas Užsakymų ciklas. Užsakymo ciklas susidaro iš. Užsakymo valdymo sistema. Užsakymų valdymui taikomos technologijos Brūkšniniai kodai ir magnetinės kortelės. EDI perduodamų pranešimų dokumetų tipai klasifikuojami į. Rf id. Edifat edifat. Sistemos privalumai. Realaus laiko maršrutas. Rekomenduojamos valdymo sistemos IMI Order. Užsakymų valdymo efektyvumo didinimas. Naudota literatūra.


Užsakymų tvarkymo sistema logistikoje reiškia logistikos procesų efektyvumo nusakymą. Nuo užsakymų tvarkymo priklauso visa logistikos veikla. Efektyviai tvarkant užsakymus galima sutaupyti nemažai laiko, bei išteklių.Logistikos įmonės tikslai yra gerinti aptarnavimo efektyvumą ir kaštų mažinimą visuose procesuose, taigi, kiekviena logistikos įmonė rūpinasi savo kliantais ir vartotojais diegdama naujausias technologijas ir užsakymo tvarkymo sistemas maksimalaus rezultato siekimui visuose savo vykdomuose procesuose. Užsakymų valdymo ciklas susideda iš tokių dalių kaip informacinis užsakymo paruošimas ir perdavimas, užsakymo priėmimas, įtraukimas į atlikimo apskaitos sistemą, užsakymo atlikimas, užsakymo perdavimas kliantui. Popieriniai dokumentai versle yra apkrova ir laiko gaišimas ir reikalauja papildomų išlaidų. Šiuolaikinis verslas diegia informacines sistemas, kurios leidžia greitai tvarkyti visą turimą informaciją įmonės viduje ir už jos ribų, bei ją apdoroti sutaupant laiko tenkinant vartotojų poreikius.

Darbo tikslas: Susipažinti su užsakymų valdymo procesais ir juose taikomomis technologijomis.

Užsakymas yra impulsas, nuo kurio pradeda veikti užsakymą atliekančios įmonės logistinė sistema. Užsakymams valdyti svarbiausia greitis ir kokybė. Nuo ju priklauso visa įmonės veikla. Užsakymo ciklas paprastai gali svyruoti nuo kelių darbo dienų iki mėnesio. Tai priklauso nuo įmonės jau vygdomų užsakymų kiekio. Įmonių tikslas mažinti u-sakymo ciklą. Dar vienas reikšmingas būdas siekiant efektyvaus kliantų aptranavimo yra užsakymo stabilumas, mažinant atsargų kaupimą, kas leidžia sutrumpinti užsakymo ciklo trukmę iki 7d. Kompiuterinės užsakymų tvarkymo sistemos, leidžia efektyviau, sparčiau bei saugiau vygdyti procesą- užsakymo paruošimas ir perdavimas. Šios sistemos leidžia operatyviaipatikrinti atsargas, kai kliantas nori užsakyti prekes. Kai prekės užsakomos, jos iškart išbraukiamos iš atsargų sąrašo, kad visada būtų sekamas atsargų kiekis ir kai to reikia papildomos.Tobulinant užsakymų priėmimo ir perdavimo sistemą svarbiausi kriterijai į kuriuos reikia orientuotis yra užsakymo perdavimo metodų greitis, kaina, pastovumas ir tikslumas. Užsakymai perduodami elektroniniu būdu (EDI) yra daug greitesni ir sumažina klaidų riziką. Užsakymo duomenų sistemos suteikia naudingos informacijos apie logistikos ir gamybos padaliniams. Visus logistikoje vykstančius procesus apjungia informacinė sistema.

  • Logistika Referatai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 18 puslapių (1993 žodžiai)
  • Logistikos referatai
  • Microsoft Word 35 KB
  • Užsakymai ir užsakymų valdymas
    10 - 4 balsai (-ų)
Užsakymai ir užsakymų valdymas. (2015 m. Spalio 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/uzsakymai-ir-uzsakymu-valdymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 00:02