Užsakymo ciklas


Logistikos skaidrės.

Transporto logistikos technologijos. praktinis darbas. užsakymo ciklo sudarymas. Klientų aptarnavimo sfera logistikoje. Klientų aptarnavimas ir jų išsaugojimas. Aptarnavimo problemos ir jų šalinimo būdai. Šiuolaikinės užsakymų valdymo sistemos. Krovinio užsakymo ciklas. Išvados.


Transporto logistikos technologijos praktinis darbasužsakymo ciklo sudarymas.

Darbo tikslas: įtvirtinti teorines žinias apie užsakymų tvarkymą ir informacinį aprūpinimą. Uždaviniai: Paaiškinti klientų aptarnavimo svarbą logistikoje. Išanalizuoti klientų aptarnavimą. Išskirti dažniausiai pasitaikančias aptarnavimo problemas. Išsiaiškinti šiuolaikines užsakymų tvarkymo sistemas.

Kliento aptarnavimas − tai visas logistikos veiklas vienijanti grandis. Jei įmonės pastangos visose veiklos srityse sėkmingai įgyvendinamos, kliento poreikiai visiškai patenkinami.

  • Logistika Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 9 puslapiai (158 žodžiai)
  • Kolegija
  • Logistikos skaidrės
  • MS PowerPoint 613 KB
  • Užsakymo ciklas
    10 - 8 balsai (-ų)
Užsakymo ciklas. (2016 m. Vasario 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/uzsakymo-ciklas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 20:19