Uzsakymo ciklo klaidos ir jų įtaka logistikos veiklai


Logistikos kursinis darbas. Titulinis. Įvadas. Teorija. Užsakymo ciklas. Šiuolaikinė užsakymų tvarkymo sistema. Naujausiųjų informacinių technologijų taikymas. Krovinio, transporto priemonės ir vairuotojo identifikacija bei padėtis. Užsakymo tvarkymo ir įmonės logistikos valdymo informacinės sistemos integravimas. Apie įmonę. Tyrimo programa. Analizė. Skirtiniai. Dinamikos eilutės. Tarpusavio ryšys. Optimalaus maršruto radimas. Išvados. Priedai. Literatūra.


Transporto įmonėje kuriant efektyvų klientų aptarnavimą, svarbiausią vietą užima užsakymo ciklas, apimantis visą laiką nuo užsakymo pateikimo iki produkto pristatymo į kliento sandėlį, ar visiško užsakytos paslaugos atlikimo.

Jeigu užsakymo cikle įsivelia klaida tai gali įtakoti visos įmonės veiklą. Įmonė gali patirti didelį piniginį nuostolį, netekti klientų bei prarasti konkurencingumą.

Darbo tikslas: išsiaiškinti užsakymo ciklo klaidas ir jų įtaką įmonės veiklai.

Darbo uždaviniai:

1.Išnagrinėti užsakymo ciklo klaidas ir jų įtaką įmonės veiklai teoriniu lygmeniu

2.Ištirti logistikos įmonės UAB „Transvelas“ darbuotojų nuomonę apie užsakymo ciklo klaidų poveikį jų įmonės veiklai.

3.Apskaičiuoti optimalų krovinių gabenimo maršrutą krovinių apyvartos pradiniam pasiskirstymo planui.

  • Logistika Kursiniai darbai
  • 2013 m.
  • 39 puslapiai (5712 žodžių)
  • Universitetas
  • Logistikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 730 KB
  • Uzsakymo ciklo klaidos ir jų įtaka logistikos veiklai
    10 - 3 balsai (-ų)
Uzsakymo ciklo klaidos ir jų įtaka logistikos veiklai. (2013 m. Gruodžio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/uzsakymo-ciklo-klaidos-ir-ju-itaka-logistikos-veiklai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 12:51