Užsienio prekybos vertinimas Kosmetika


Ekonomikos tyrimas. Įvadas. Produktas. Produkto aprašymas. Produkto charakteristika. Gamintojas. Gamintojo prekių ženklai. Marketingas. „Biok labaratorijos“ eksportas. Eksporto plėtra. Eksporto plėtros skatinimas. Prekės konkurencingumas. Prekės patrauklumas. Neigiami aspektai. Investicijos į tehnologinių linijų modernizavimą ir plėtrą. Užsienio rinkų patrauklumas. Protekcionizmo politika. Kas užsienio prekybos šiuo produktu/produktais atveju yra eksportuotojas, o kas - importuotojas. Kaip organizuoja tarpusavio atsiskaitymas kaip įplaukos patenka į pagrindinę būstinę („Namų“ šalį). Kas moka mokesčius. Kokie faktoriai gali sąlygoti „Biok labaratorijos“ plėtrą į vis naujas šalis. Kurias šalis priskirtumėte prie patraukliausių „Biok labaratorijos“ plėtrai Kurias šalis įvardytumėte kaip netinkamas „Biok labaratorijos“ produkto/produktų eksportui ir/ar atstovybės atsiradimui bei veiklos. Išvados. Literatūra ir šaltiniai.


„BIOK laboratorija" yra pirmoji kosmetikos gamintoja Lietuvoje, įdiegusi Gerosios gamybos praktikos (GMP) principus. 2012 metais įmonei buvo suteiktas taipatvirtinantis EN ISO 22716:2007 sertifikatas.

Darbo tikslas – Ištirti „BIOK labaratorijos“ gaminamo produkto/produktų užsienio rinką.

Darbo uždaviniai:

1.Aprašyti „BIOK labaratorijos“ gaminamo gaminio charekteristika, bei išskirtinumą.

2.Pristatyti „BIOK labaratorijos“ struktūrą, gaminamus produktus.

3.Išanalizuoti „BIOK labaratorijos“ importą, eksportą, rinkos patrauklumą.

4.Pateikti išvadas, kokios šalys yra patrauklios eksportui, kurios ne.

  • Ekonomika Tyrimai
  • 2015 m.
  • 14 puslapių (3500 žodžių)
  • Ekonomikos tyrimai
  • Microsoft Word 84 KB
  • Užsienio prekybos vertinimas Kosmetika
    10 - 3 balsai (-ų)
Užsienio prekybos vertinimas Kosmetika. (2015 m. Sausio 31 d.). http://www.mokslobaze.lt/uzsienio-prekybos-vertinimas-kosmetika.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 20:33