Užsienio prekybos vertinimas


Verslo referatas. Įvadas. Organizacijos irstorija ir produkcijos pristatymas. Žinomiausia produkcija. „Carlsberg“ tinklas. Produkcijos paskirstymas vartotojams. Produktų patrauklumas ir konkurencingumas. Importą ir eksportą skatinatys veiksniai. Pagrindiniai eksporto barjerai. Uab „Švyturys – Utenos alus“ veiklos plėtra. Papildomų paslaugų įtaka Uab "Švyturys - Utenos alus" eksportui ir vietinėje rinkoje. Išvados. Literatūros šaltiniai.


Darbo tikslas: apibūdinti ir išanalizuoti pasirinktą užsienio prekyba užsiimančią įmonę.

Darbo uždaviniai:

Pristatyti įmonę ir apibūdinti jos parduodamą produkciją.

Įvertinti būdą, kuriuo ši organizacija parduoda savo produktus klientui.

Įvertinti organizacijos mokamus mokeščius.

Aptarti įmonės plėtros galimybes.

Įvertinti papildomos paslaugos teikimo įtaką produkcijos realizacijos didinimui.

„Švyturio” J. W. Reincke“ (5%) – Tai naujausias UAB „Švyturys – Utenos alus“ produktas, nusipelnęs „Švyturio“ pirmtako, pirmojo Klaipėdos alaus bravoro įkūrėjo vardo.

"Carlsberg" yra antra pagal dydį alaus darykla Vakarų Europoje. Regionas apima brandžias rinkas, kurios pasižymi gerai žinomų mažmeninės prekybos prekinių ženklų populiarumu ir giliomis tradicijomis.

„Carlsberg group“ tinklas vakarų Europoje atstovybes turi: Norvagijoje, Suomijoje, Švedijoje, Latvijoje, Lietuvoje, Estijoje, Danijoje, Lenkijoje, Vokietijoje, Didžiojoje Britanijoje, Prancūzijoje, Portugalijoje, Šveicarijoje, Italijoje, Kroatijoje, Graikijoje, Rumunijoje ir Serbijoje.

„Carlsberg group“ tinkals rytų Europoje atstovybes turi: Azerbaidžane, Baltarusijoje, Kazakstane, Rusijoje, Ukrainoje ir Uzbekistane. "Carlsberg" užima tvirtą nr. 1 padėtį šiame regiojone. Pagrindinės rinkos: Rusijoje, ir Baltarusijoje ir Azerbaidžane. Ukrainoje, kuri yra antra pagal dydį rinka šiame regione, "Carlsberg" užima tvirtą nr. 2 pozicija.

„Carlsberg group“ tinklas Azijoje atstovybes turi: Kambodžoj, Kinijoje, Honk Konge, Indijoje, Neopoly, Malaizijoje, Singapūre, Šri lankoje ir Vietname.

Privačiū namų ūkių grupę galima apibrėžti kaip visus asmenis virš 18 metų galinčius ir norinčius įsigyti kompanijos gaminamus produktus. Privatūs namų ūkiai „Švyturys – Utenos alus“ produkcijos nesunkiai gali įsigyti iš tarpininkų.

Tarpininkų grupei galima priskirti didžiuosius prekybos tinklus, tai Maxima, IKI, Rimi, Norfa ir kiti., mažas parduotuvėles, kioskelius, taip pat, tiek didelius prabangius restoranus ar kavines, tiek mažas kaimo užeigas.

Lietuvoje alaus pramonė yra viena pelningiausių pramonės šakų. Lietuvos alaus pramonė jau daugiau kaip 20 metų sėkmingai plečia veiklą ir didina produkcijos pardavimus. Tai lemia ne tik nuotal gerėjanti alaus kokybė, bet ir geras šios srities gamintojų įvaidzis, bei sėkminga vadyba. Lietuvos respublikoje alkoholinių gėrimų pardavimo statistikoje dominuoja alus, jo pardavimai Lietuvoje sudaro beveik pusė visų alkoholinių gėrimų. Lietuviško alaus rinka yra sudaryta iš keturių didžiūjų gamintojų, kurie užima 96% rinkos, ir smulkiūjų – 4%.

UAB „Švyturys – Utenos alus“ konkurencijos grėsmė, sukeliama pakaitalų, stipriausia yra tada, kai klientas yra įsitikinęs, kad analogai – tai yra priimtinos kokybės produktai. Kovai su šiuo reiškiniu kompanija ėmėsi taktikos sukurti tokia kokybę, kurią konkurentam pasiekti būtų sunku.

Vienintelis UAB „Švyturio – Utenos alus“ importą skatinantys veiksnys yra aukštesnė žaliavų kokybė. Įmonės vadovai neslepia, kad importuojamų apynių iš Vokietijos kaina yra didesnė nei galimų įsigyti vietinėje rinkoje ar kitur, kur jie yra pigesni, bet, jų nuomone, tai vienintelis būdas išlaikyti tokią kokybę kokia gali pasigirti UAB „Švyturys – Utenos alus“ produkcija.

Ekonominės priežastys eksportui

Didžioji dalis šalių, į kurias produkciją eksportuoja UAB „Švyturys – Utenos alus“ yra labiau išsivysčiusios ir jose yra geresnės pragyvenimo sąlygos. Tai įtakoja geresnį žmonių gyvenimo lygį, tuo pačiu didesnį ne pirmo būtinumo prekių vartojimą. Kaikuriose šalyse kompanija savo produkciją gali pardavinėti net iki dviejų kartų brangiau nei Lietuvos rinkoje. Tai ne tik, atperka visas eksporto išlaidas, bet ir sukuria didelę įmonės pajamų dalį, bei didena produkcijos populiarumą visame pasaulyje.

  • Verslas Referatai
  • 2015 m.
  • 18 puslapių (3611 žodžių)
  • Verslo referatai
  • Microsoft Word 40 KB
  • Užsienio prekybos vertinimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Užsienio prekybos vertinimas. (2015 m. Balandžio 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/uzsienio-prekybos-vertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 23:51