Vadovavimo proceso analizė ikimokyklinio ugdymo įstaigoje


Ikimokyklinio ugdymo vadovo funkcijos. Strateginis planas ikimokyklinėms įstaigoms. Tyrimai ikimokyklineje ugdymo istaigose. Ugdymo sistemos efektyvaus valdymo vadybiniai aspektai. Ikimokyklinės įstaigos vadovo nekompetencija. Vadovavimas ikimokyklinei istaigai. Vaiku lyderystes raiska. Ikimokyklinių įstaigų strateginiai planai. Lyderyste ugdymo įstaigoje. Įstaigos vadovavimo aprašymas.

Vadybos bakalauro darbas. Įvadas. Vadovavimo proceso ugdymo įstaigoje teoriniai aspektai. Vadovavimo proceso esmė. Vadovavimo ugdymo įstaigai ypatumai. Valdymo funkcijų vaidmuo ikimokyklinėse įstaigose. Ikimokyklinės ugdymo įstaigos veiklos planavimas. Organizavimo funkcijos reikšmė. Vadovavimas - organizacijos tikslų įgyvendinimo priemonė. Kontrolės funkcijos įgyvendinimas. Ugdymo įstaigos vadovo lyderystės raiška. Ugdymo įstaigos vadovo vadybinių kompetencijų reikšmė ir tobulinimo galimybės. Ikimokyklinio ugdymo įstaigos veiklos efektyvumo vertinimo principai. Vadovavimo proceso kretingos vaikų ugdymo centre analizė. Vadovavimo proceso analizė valdymo funkcijų kontekste. Vadovo vadybinių žinių, lyderystės raiškos bei kompetencijų tyrimas – ugdymo įstaigos darbuotojų ir vadovo nuomonė. Vadovo vadybinių žinių įgyvendinimo bei vadovavimo kaip vienos iš valdymo funkcijų tyrimas. Vadovo lyderystės raiškos tyrimas. Ikimokyklinio ugdymo įstaigos vadovo kompetencijų svarbos ir įvaldymo tyrimas. Kretingos vaikų ugdymo centro vadovavimo proceso efektyvumo didinimo galimybės. Išvados. Literatūra.


Iš vadovų reikalaujama atitinkamo elgesio, įgūdžių, kompetencijos numatant organizacijos tikslus ir siekiant juos įgyvendinti. Siekiama, kad vadovavimas būtų grindžiamas šiuolaikinės vadybos ir lyderystės principais. Vadovai - tai asmenys įgyvendinantys organizacijų tikslus. Viena iš vadovavimo poveikių priemonių yra lyderiavimas. Teorinėje literatūroje bandoma paaiškinti, kodėl vieni asmenys tampa lyderiais, o kiti ne, kaip reiškiasi vadovo lyderiavimo savybės, kokio vadovo pageidauja institucijos bendruomenės ir koks jis yra veikiantis realioje terpėje, ką reikėtų tobulinti, siekiant stiprinti vadovo lyderiavimo gebėjimus.

Vadovavimo ugdymo įstaigai problemas nagrinėjo R. Jucevičius, J. Ruškus, V. Targamadzė, R. Želvys, D. Žvirdauskas ir kiti.

Darbo problema apibrėžiama ugdymo įstaigos vadovui iškylančiais sunkumais planuojant, organizuojant, vadovaujant ir kontroliuojant veiklą, vadovavimo procese kylančiomis problemomis priimant sprendimus bei skatinant bendruomenę bendrai siekti vieningo tikslo.

Darbo objektas – ugdymo įstaigos vadovo vadybinės kompetencijos ir lyderystės raiška.

Darbo tikslas - išanalizuoti vadovavimo ugdymo įstaigai ypatumus bei ištirti Kretingos vaikų ugdymo centro darbuotojų požiūrį į vadovo lyderystės raišką, vadybinių kompetencijų lygį bei sugebėjimą vykdyti vadovo funkcijas.

Darbo uždaviniai:

1.Išsiaiškinti vadovavimo ugdymo įstaigai ypatumus bei stilių įvairovę.

2.Apibrėžti ikimokyklinės įstaigos vadovo savybes bei lyderystės raišką;

3.Išanalizuoti Kretingos vaikų ugdymo centro valdymo proceso ypatybes;

4.Ištirti Kretingos vaikų ugdymo centro vadovo vadybines žinias, kompetencijas bei lyderio savybes.

5.Įvertinti Kretingos vaikų ugdymo centro vadovavimo proceso efektyvinimo priemones.

Tyrimo metodai: mokslinės literatūros analizė, lyginamoji analizė ir interpretavimas, loginė analizė ir sintezė, grafinis vaizdavimas, anketinė apklausa, stebėjimas, statistinių duomenų rinkimas, sisteminimas ir tyrimas, anketos duomenų statistinė analizė.

  • Vadyba Bakalauro darbai
  • 2013 m.
  • 47 puslapiai (10282 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos bakalauro darbai
  • Microsoft Word 537 KB
  • Vadovavimo proceso analizė ikimokyklinio ugdymo įstaigoje
    10 - 3 balsai (-ų)
Vadovavimo proceso analizė ikimokyklinio ugdymo įstaigoje. (2013 m. Vasario 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/vadovavimo-proceso-analize-ikimokyklinio-ugdymo-istaigoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 07:50