Vadovo asmenybės poveikis formuojant strategiją


. .

Verslo analizė. Vadovo asmenybės poveikis formuojant strategiją. Įvadas. Požiūriai į strategiją. Tyrimo metodas ir darbo aprašymas. Išvados. Literatūra.


Temos aktualumas. Egzistuoja daugybė sąvokos ,,strategija” koncepcijų. Strategijai formuoti būtina įvertinti skirtingų pažiūrų esamus darbo metodus. Pasak Porter (1996), strategijos esmė yra pasirinkti skirtingas veiklas nei konkurentai, o tai reikalauja kūrybingumo ir įžvalgumo. Atsižvelgiant į naudojamus metodus, galima teigti, kad yra susiformavusios kelios strategijos kūrimo mokyklos. Planavimo mokykloje (Chandler, 1962; Ansoff, 1965; Sloan, 1964) sąvoka ,,strategija” dažniausiai apibūdinamas formalus planas, kuriame atliekama detali įmonės, jos produktų rinkos ir aplinkos analizė. Chandler pirmasis taip aiškiai atskleidė vadovų strateginę veiklą ir šios veiklos rezultatus. Šie mokslininkai tvirtą pagrindą padėjo racionaliems sprendimo priėmimo metodams. Proceso mokyklos atstovai pabrėžia nenuolatinį strateginių veiksmų pobūdį, susijusį su pažinimo apribojimais, mokymusi (Quinn, 1980), kultūriniais skirtumais (Pfeffer, 1981). Šios mokyklos moko sukurti pasikartojantį procesą, surenkant kūrybingas, aktyviai dalyvaujančias grupes – dirbti individualiai ar mažose grupėse, kuriose būtų sintezuojamas ir įsisavinimas procesas. Verslumo mokyklos pasekėjai strategijos formavimą mato kaip vaizduotės procesą, kuris atsiranda charizmatinio vadovo mintyse. Šioje mokykloje pabrėžiama proto, patirties, intuicijos, protinių galimybių ir išminties svarba (Mintzberg, Ahlstrand & Lampel, 1998).

  • Verslas Analizės
  • 2013 m.
  • 5 puslapiai
  • Verslo analizės
  • Adobe PDF 271 KB
  • Vadovo asmenybės poveikis formuojant strategiją
    9 - 2 balsai (-ų)
Vadovo asmenybės poveikis formuojant strategiją. (2013 m. Rugpjūčio 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/vadovo-asmenybes-poveikis-formuojant-strategija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 01:25