Vadovo bendravimas su pavaldiniais


Vadovo bendravimo su pavaldiniais ypatumai. Vadovo elgesys su pavaldiniais. Bendravimas ir vadovavimas. Etiketas bendraujant su vadovu. Vadovo bendravimo su pavaldiniais ypatumai x įmonėje. Vadovo bendravimas su pavaldiniu. Kaip bendrauti su vadovu. Komunikacija tarp vadovo ir pavaldiniu. Kaip bendrauti su pavaldiniais. Įmonės veiklos analizė vadovui.

Etikos kursinis darbas. Vadovo bendravimo su pavaldiniais X įmonėje įpatumai. Įvadas. Valdymas ir bendravimas. Valdymo ir bendravimo santykis. Bendravimo funkcijos ir rūšys. X įmonės pristatymas. Gaminių nomenklatūra. Įmonės apibūdinimas pagal pagrindinius požymius. Organizacijos aplinka. Vidinė aplinka. Išorinė aplinka. Vadovo bendravimo su pavaldiniais x įmonėje analizė. X įmonės darbuotojų ir vadovų apklausa. Vadovo bendravimo su pavaldiniais x įmonėje klaidos?Kaip išspręsti bendravimo problemas. Teigiamo ir neigiamo vadovo palyginimas. Išvados. Naudota literatūra.


Šiais laikais vis daugiau atsiranda žmonių, norinčių būti vadybininkais ar net įmonių ar įstaigų vadovais, tačiau vien noro neužtenka (nors jis taip pat yra labai svarbus veiksnys). Reikia turėti ne tik norą ir iniciatyvą, bet ir tam tikrą išsilavinimą, teorines bei praktines žinias. Turbūt kiekvienam iš mūsų, ypač esamiems bei busimiems vadybos mokslų specialistams, jau daugelį kartų girdėta frazė: vadovavimas žmonėms – mokslas ir menas . Ir ištiktųjų vadovas pirmiausia turi kaip asmenybė išsiskirti iš visos organizacijos darbuotojų. Jis turi stengtis rasti tam tikro elgesio tiesiogines priežastis bei pasekmes ir bandyti taip pakeisti sąlygas, kad pavaldinio elgesys pasikeistų norima kryptimi. Čia didelę įtaką turi vadovo elgesys su pavaldiniais, jo bendravimas. Pagrindinė problema – įmonėje vadovas ne visada su pavaldiniais bendrauja taip, kaip derėtų geram vadovui.

Taigi, šio darbo pagrindinis tikslas yra išanalizuoti x įmonės vadovo bendravimo su pavaldiniais ypatumus, numatyti vadovo netinkamo bendravimo su pavaldiniais pasekmes bei jo išvengimo būdteorinėje dalyje atskleidžiamas bendravimo ir vadovavimo ryšys, kalbama kokią įtaką įmonės veiklai daro teigiamas ar neigiamas vadovo bendravimas su pavaldiniais, atskleidžiamos pagrindinės bendravimo funkcijos bei dažniausiai literatūroje sutinkamos bendravimo formos.

Praktinėje dalyje atliekama pasirinktos x įmonės analizė, tyrinėjami realios įmonės vadovo bei darbuotojų bendravimo ypatumai. Praktinės dalies eigoje atskleidžiamos vadovo bendravimo klaidos bei atskleistų klaidų spvadovavimas – tai pirmiausia darbas su žmonėmis. Vadovui kasdien tenka bendrauti su įvairiais žmonėmis. Bendravimo su žmonėmis manieros – tai ne asmenimis, bet visuomeninis reikalas, nes nuo to priklauso jo vadovaujamų žmonių pasitenkinimas darbu, psichologinis kolektyvo klimatas, o kartu ir darbo produktyvumas. Vadovui nepakanka gerai išmanyti savo darbą, jam būtina pažinti dirbančių žmonių psichologiją, žinoti jų interesus, poreikius, įsitikinimus, nuotaikas ir nuomones. Nežinant potencialių darbuotojų galimybių, jų vidinio pasaulio, neįmanoma su jais efektyviai dirbti.

Valdymo objektas visada yra žmonės, sujungti į darbo grupę (kolektyvą). Valdymas – tai ypatinga veikla, kuri neorganizuotą minią paverčia efektyviai, tikslingai ir našiai dirbančia grupe. Nėra nė vienos žmogaus veiklos rūšies, kuri daugiau ar mažiau nebūtų susijusi su kitų žmonių veikla. Todėl galima teigti, kad kiekviena žmogaus veikla apima ir bendravimo elementus.

  • Etika Kursiniai darbai
  • 2011 m.
  • 15 puslapių (4847 žodžiai)
  • Universitetas
  • Etikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 210 KB
  • Vadovo bendravimas su pavaldiniais
    10 - 1 balsai (-ų)
Vadovo bendravimas su pavaldiniais. (2011 m. Kovo 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/vadovo-bendravimas-su-pavaldiniais.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 10:35