Vadovo tarpasmenių bendravimo įgūdžių vertinimas


Verslo kursinis darbas. Įvadas. Bendravimo sąvokos toriniai aspektai. Bendravimo samprata ir svarbumas. Vadovo bendravimo pagrindinai aspektai. Vadovo asmenybė ir valdymo stilius. Kompetencija ir gebėjimas bendrauti. Vadovo bendravimo etiketas. Vadovo elgesys ir bendravimo manieros. Vadovo gebėjimas išklausyti. Paskatinimas, kritika ir kiti bendravimo ypatumai. Vadovo tarpasmeninių bendravimo įgūdžių tyrimo instrumentarijaus sudarymas. Vadovo tarpasmeninių bendravimo įgūdžių tyrimas uab “burbuliukas”. Išvados. Rekomendacijos. Literatūros sąrašas.


Tyrimo objektas.Įmonė UAB „Burbuliukas“, užsiimanti didmenine ir mežmenine prekybą vandens filtravimo įranga ir montažu.

Darbo tikslas. Mokslinės literatūros ir metodinių straipsnių pagalba aptarti tarpasmeninio bendravimo teorinius aspektus.Atlikti UAB „Burbuliukas“ darbuotojų anketinę apklausą, siekiant įvertinti įmonės vadovo tarpasmeninius bendravimo įgūdžius.

Uždaviniai:

1.Apibūdinti bendravimo ir tarpasmeninio bendravimo esmę;

2.Išsiaiškinti pagrindinius vadovo bendravimo aspektus;

3.Aptarti bendravimo svarbumo ypatumus (bendravimo etiką, gebėjimą išklausyti ir kt.);

4.Pateikti susistemintus tyrimo duomenis ir juos apibendrinti;

5.Suformuluoti išvadas.

  • Verslas Kursiniai darbai
  • 2014 m.
  • 29 puslapiai (7623 žodžiai)
  • Universitetas
  • Verslo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 345 KB
  • Vadovo tarpasmenių bendravimo įgūdžių vertinimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Vadovo tarpasmenių bendravimo įgūdžių vertinimas. (2014 m. Sausio 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/vadovo-tarpasmeniu-bendravimo-igudziu-vertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 22:02