Vadyba versle


Verslo skaidrės. Vadybos reikšmė versle. Vadybos objektas. Žmonių grupė sudarys organizaciją, kai. Vadybos esmė. Vadybos apibrėžtis. Vadybos mokslo sritis. Vadybos funkcijos. Vadybos funkcijų tarpusavio ryšiai. Prognozavimas. Organizacijos vizijos esmė. Misijos (paskirties) esmė. Misijos formuluotė. Misijos komponentai. Planavimas. Planavimo procesas. Pagrindiniai planavimo elementai. Planavimo elementai ir ryšiai tarp jų. Planavimo elementai tikslai, uždaviniai (pvz. ). Planavimo elementai strategija, planai (pvz. ). Planavimo elementai politika (pvz. ). Planavimas ir tikslai. Tikslų rūšys. Planavimo svarba. Planavimo lygiai. Planų rūšys. Strateginiai planai nuo operatyvinių skiriasi pagal. Planavimo problemos. Organizavimas. Organizavimo sudedamosios dalys. Darbo pasidalijimas. Struktūrinių grandžių formavimas. Organizacinės hierarchijos sukūrimas. Koordinavimas. Vadovavimas. Motyvavimas. Šiuolaikinės motyvavimo teorijos. Kontrolė. Pagrindiniai kontrolės proceso žingsniai. Kodėl reikalinga kontrolė? Šiuolaikinės vadybos mokyklos. 1976 m. H. Veirišas paskelbė japoniškosios ir vakarietiškosios vadybos funkcijų palyginimą. Šie būdai vadinami įvairiai. Vadovo vaidmuo. Lyderiavimo stiliai. Lyderių esminės veiklos ypatybės ir elgesys. Daugiau šia tema skaitykite.


Vadybos esmė ir uždaviniai. Vadybos funkcijos. Vadovo vaidmuo paslaugų įmonėje.

Kiekviena įsteigta verslo įmonė tampa organizacija. ORGANIZACIJA – tai grupė žmonių, kurie sąmoningai derina savo veiklą, siekdami bendrų tikslų.

Tai organizacijos veiklos būklės ateityje tikimybinis įvertinimas, vizijos sukūrimas. VIZIJA – ateities vaizdinys siejamas su tolima perspektyva, t.y. kas mes norime būti ir kur mes norime eiti? Pvz. Tapti konkurencinga, atitinkančia aukščiausius reikalavimus, pirmaujančia įmone ne tik Lietuvos, bet ir Europos rinkoje.

Įkvepianti; Įtaigi; Nurodanti įmonės produkto naudą; Atskleidžia įmonės socialinę atsakomybę; Atskleidžia, kad įmonė atsakinga aplinkosauginiu požiūriu; Sukuria palankų įspūdį apie įmonę;.

Filosofija Konkurencinis pranašumas Įvaizdis visuomenėje, reputacija Darbuotojai.

Planavimo procesas renka, apdoroja, supranta ir perduoda informaciją, kuri padeda pagerinti priimamų sprendimų (pagrįstų ateities lūkesčiais) kokybę.

Tikslas (Objective): bendra formuluotė, kokius išmatuojamus rezultatus reikia pasiekti. Uždavinys (Goal): formuluotė, ką reikia padaryti. Strategija (Strategy): bendri būdai, kaip reikia siekti tikslų įgyvendinimo. Planai (Plans): specifinių veiksmų, reikalingų pasiekti tikslus, formuluotės. Politika (Policy): Priimtinų veiksmų apribojimai išreikšti prioritetais, etinėmis ir moralinėmis normomis, standartais, socialine atsakomybe ...

Tikslai ir uždaviniai yra tai ko siekiame, pabaigos (Ends). Strategijos ir planai yra įgyvendinimo būdai, priemonės (Means). Politika nusako kas organizacijai yra priimtina siekiant tikslų. Politika atspindi organizacijos kultūrą ir tikėjimų sistemą ir stipriai įtakoja tai, kokiu būdu atliekami veiksmai, kokie sprendimai priimami.

  • Verslas Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 67 puslapiai (2143 žodžiai)
  • Verslo skaidrės
  • MS PowerPoint 386 KB
  • Vadyba versle
    10 - 4 balsai (-ų)
Vadyba versle. (2015 m. Lapkričio 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/vadyba-versle.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 01:58