Vadyba 1


Vadybos referatas. Valdymo objekto aprašymas. Valdymo grupės formavimas. Valdymo filosofijos, misijos, vizijos ir pagrindinio tikslo numatymas. Aplinkos analizė – makro aplinkos analizė ir aplinkos stabilumo nustatymas. Mikro aplinkos analizė ir konkurencnio pranašumo nustatymas. Įmonės potencialo ir finansinio pajėgumo įvertinimas. Marketingo strategijų alternatyvos ir jų atranka. Stiprybių, silpnybių, galimybių, pavojų ir baimių analizė swot metodu. Produkto pateikimo vartotojui sprendimai. Produktų kainos ir pardavimų masto nustatymas. Produkto rėmimo sprendimai. Reklaminės kampanijos organizavimas. Išvados.


Būdami maisto produktų technologais šiandien ėmėmės analizuoti mums aktualius technologinius procesus, Naujų produktų kūrimą, esamos produkcijos rinkoje tobulinimą. Todėl kūrybiniam procesui pasirinkome nealkoholinio alaus gamybą, kurio skonis nesiskiria nuo įprasto alaus skonio.

Mūsų siūlomas į rinką nealkoholinis alus pasižymi tam tikromis skoninėmis savybėmis, kurios mums leidžia šiandien pristatyti jums šį produktą.

Technologinis alaus gamybos procesas yra analogiškas tradicinio Lietuviško alaus gamybai. Tačiau esame pirmoji įmonė Lietuvoje, panaudojusi modifikuotas mieles. Sėkmingam gamybos ir relizacijos procesui užtikrinti svarbūs trys vadovai: generalinis direktorius, technologas – kokybės vadovas, komercijos direktorius. Siekdami būti lygiaverčiais partneriais pareigas pasiskirstėme savo nuožiūra. Giedrius nusprendė būti generaliniu direktoriumi, marija - komercijos direktore, marina – technologė, atsakinga už produkcijos kokybę.

Nealkoholinio alaus gamybos technologiniam procesui valdyti būtina turėti keletą kvalifikuotų samdomų darbininkų, kurie prižiūrėtų technologines linijas bei atliktų kitgėrio filosofijos: mes pasirinkome turto kaupimo, veiklinę ir žinių bei pripažinimo siekimo filosofijas. Nors siekti visų šitų išvardintų dalykų ir yra tas variklis, kuris verčia gerinti mūsų produktą, domėtis apie išrastomis naujovėmis, o gal net ir grįžti į praeitį ir pasiimti jau seniai pamirštą dalyką iš protėvių. Šis variklis nuolatos suksis, nes kai sukaupsime pakankamai turto galėsime įgyvendinti savo svajones, slapčiausius troškimus Galėsime džiaugtis teikiamais gyvenimo malonumais. Žinoma, visą šitą bus sunku kartais padaryti, jei neturi gerų verslo partnerių bei aplinkinių pripažinimo.

Vizija: galima eiti per rinką takeliu, o galima – keliu. Mes renkamės kelią ( takelis jau išmintas egzistuojančių įmonių), kuriuo eidami nuolatos plėsime vartotojų malonumų spektrą. Sieksime savo vardu įsitvirtinti plačioje Lietuvos alaus rinkoje. Šiuolaikinis žmogus kitoks ir jau reikia kitokio lygio paslaugų, o po metų kitų tai bus dar akivaizdžiau.

Gamindami kokybišką ir netradicinę prekę, mes būsime skatinami ieškoti, kurti, mąstyti ir siekti būti geriausiems. Tarp geriausių. Tai didelis stimulas. Ir variklis.

Misija: neatsižvelgiant į platų alaus gaminių asortimentą šiuolaikinėje rinkoje, įmonės tikslas – plėsti, tobulinti, įvairinti žmonių poreikių galimybes. Stengsimės išreikšti individualumą, savitą stilių, šokiruoti ar tiesiog neįkirėti preke.

  • Vadyba Referatai
  • 2010 m.
  • 9 puslapiai (2107 žodžiai)
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 35 KB
  • Vadyba 1
    8 - 3 balsai (-ų)
Vadyba 1. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/vadyba1.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 16:44