Vadybininko praktikos ataskaita UAB Čilija


Uab praktikos ataskaita. Praktika vadybininkams. Cili pica praktikos ataskaita. Praktikos ataskaita vadybininkas. Vadybininko praktika. Vadybininko padejeja mesa praktikos ataskaita. Islaikyti pastovius klientus. Vadybininko praktikos charakteristika. Įvadas apie čiliją. Cili ataskaitos.

Vadybos praktikos ataskaita. Įvadas. Įmonės išorinės ir vidinės aplinkos analizė. Organizacinės struktūros analizė. Vadybininko darbo turinys. Darbo dienos charakteristika. Išvados. Literatūra.


Pastaruoju metu labai greitai vystosi paslaugų industrija, ne tik Lietuvos sostinėje, bet ir mažesniuose miestuose. Plečiasi įvairių kavinių tinklas, atsiranda naujų sumanymų, kinta paslaugu kokybė. Tai atsitinka dėl to, kad į mūsų šalį vis didesnis srautas atvyksta užsienio lankytojų. Jų apsilankymas daro didelę įtaką miestų vystymuisi. Tvarkosi miestų gatvės, rekonstruojasi seni pastatai.

Uždaroji akcinė bendrovė “ČILIJA” yra visuomeninio maitinimo įmonė, jungianti 30 viešojo maitinimo taškų, tame tarpe picerijas “ČILI PICA”, “ČILI KAIMAS” restoranus, “ČILI KINIJA” restoranus, "Čili Kava" kavines, bei kt.. Įmonei taip pat priklauso aštuonios “ČILI PICA” picerijos Latvijoje.

UAB “ČILIJA” pagrindinis tikslas maksimaliai patenkinti klientų poreikius ir gauti kuo didesnį pelną.

Pagrindiniai verslo tikslai:

sukurti įmonės įvaizdį, kuriuo išsiskirtų iš kitų;

prisitraukti ir išlaikyti pastovius klientus, kartu ieškant ir naujų;

per artimiausius metus įsitvirtinti rinkoje, didinti darbo apimtis ir pelną;

rūpintis savo darbuotojais ir jų kvalifikacija;

kaupti gautas pajamas verslo plėtojimui.

Vadybininko praktikos ataskaita UAB Čilija. (2012 m. Balandžio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/vadybininko-praktikos-ataskaita-uab-cilija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 03:15