Vadybos funkcijos planavimas


Vadybos konspektas. Vadybos funkcijos. Planavimo pagrindai. Strateginio planavimo esmė, jos būtinybė. Keturios valdymo veiklos rūšys. Strategijos planavimo procesas. Strateginio planavimo sistema. Strateginis planavimas. Esmingiausios valdymo funkcijos strategijai įgyvendinti. Misija. Pagal paskirtį (misiją) formuojami organizacijos tikslai. Pasirinktų tikslų sėkmingam įgyvendinti būtini tokie bruožai. Strateginė analizė. Aplinkos analizė. Konkurentų veiklos analizę turėtų sudaryti keturi elementai. Elementai bus pakankamai išnagrinėti, atsakius į keturis klausimus. Valdymo tyrimo tikslas –išsiaiškinti atskirų funkcijų strategijos silpnąsias ir stipriąsias vietas. Rinkodaros analizė. Finansų analizė. Gamyba. Darbuotojai. Įmonės kultūra ir įvaizdis (reputacija). Strategijos alternatyvos. Nykimo strategijos atveju ateities tikslai yra mažesni už pasiektus. Strategijos pasirinkimą dažniausiai lemia šie veiksniai. Strateginio plano įgyvendinimas. Pagrindiniai kiekvieno plano komponentai. Planų suderinimui ir kontrolei dažniausiai naudojamas. Biudžetas. Tikslų valdymas. Plane yra pabrėžiami šie klausimai. Tikrinant, būtina atkreipti dėmesį į šiuos klausimus. Operatyvusis planavimas. Planavimui būdingos tos pačios taisyklės. Operatyviojo valdymo principai. Prognozavimas. Klausimai.


Pasirinktų tikslų sėkmingam įgyvendinti būtini tokie bruožai:.

Ar konkurentas patenkintas dabartine savo padėtimi? 2. Kokių konkurento veiksmų reikėtų laukti? 3. Kokios konkurento lengviausiai pažeidžiamos vietos? 4. Kas gali iššaukti didžiausią konkurento reakciją?

Rinka ir konkurentabilumas; produkto kokybė ir jo asortimento įvairovė; demografinė rinkos statistika; rinkos tyrimai ir jų plėtojimas; klientų aptarnavimas prieš pardavimą ir po jo; pardavimas, reklama ir prekių rėmimas; pelnas.

Ji parodo stipriąsias ir silpnąsias veiklos sritis praeityje.

Ar galima prekes gaminti ar paslaugas teikti pigiau už konkurentą? Ar galima įsigyti naujų medžiagų? Ar turimi įrengimai yra šiuolaikiniai? Ar daromi pirkimai mažina žaliavų ir medžiagų atsargas ir trumpina užsakymų laiką? Ar gerai tikrinamos iš tiekėjų gaunamos medžiagos ir pirkėjams siunčiamos prekės? Kaip sumažinti sezoninį paklausos svyravimą, kuris verčia atleisti žmones, jeigu taip yra? Ar rezultatyvi kokybės kontrolės sistema? Ar gamybos procesas gerai suplanuotas?

Ribotas augimas. Spartus augimas. Nykimas. Alternatyvų derinys.

Likvidacija - visiškas turto ir aktyvų išpardavimas. Skaidymas. Dažnai firma atsisako kai kurių padalinių ar veiklos sričių, norėdama pirkti kitas įmones ar išmokėti skolas. Nykimo ir persiorientavimo strategijai būdinga tai, kad firma apriboja savo veiklos sritį ir bando padidinti pelną geriau valdydama likusią dalį. Ši strategija dažniausiai naudojama ekonominės veiklos sulėtėjimo laikotarpiais.

  • Vadyba Konspektai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 41 puslapis (1595 žodžiai)
  • Vadybos konspektai
  • MS PowerPoint 120 KB
  • Vadybos funkcijos planavimas
    10 - 5 balsai (-ų)
Vadybos funkcijos planavimas. (2015 m. Spalio 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/vadybos-funkcijos-planavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 23:30