Vadybos informacinės sistemos praktikos ataskaita


Vadybos praktikos ataskaita. Įvadas. Bendroji dalis. įmonės Uab „Socialus marketingas“ analizė. Įmonė Uab „Socialus Marketingas“ kaip praktikos vieta iš vidaus. Įmonės mikro ir makro aplinkos Lietuvoje analizė. Analitinė dalis. įmonės vidinio informacijos sklaidos, komunikacijos ir statistikos įrankio analizė. Vidinio įrankio sistemos ir jos funkcionalumo analizė. Liginamoji įmonės įrankio ir kitų panašių sistemų analizė. Įmonės įrankio tobulinimo kryptys. Išvados. Siūlymai. Literatūros ir šaltinių sąrašas.


Taigi, šios ataskaitos tikslas – pateikti įmonės UAB „Socialus Marketingas“ vidinio informacijos sklaidos, komunikacijos ir statistikos įrankio gerinimo ir patogumo didinimo siūlymus.

Pateikto tikslo pasiekimui buvo iškelti tokie uždaviniai:

•išanalizuoti įmonės vidinį įrankį – sistemą;

•įvertinti įmonės vidinio įrankio patogumą ir funkcionalumą;

•išnagrinėti galimus įrankio patobulinimus;

•parengti vidinio įmonės įrankio gerinimo siūlymus.

Šiems uždaviniams įgyvendinti, ataskaitoje naudojami kelių rūšių analizių metodai. Pirmiausiai, tai bus literatūros analizė, kuri supažindina su įmone ir jos veikla. Toliau įmonės vidinio įrankio analizė, kuri atskleidžia sistemos funkcionalumą, atliekamus darbus, jos naudotojus ir galimybes. Pabaigoje atlikta ir lyginamoji analizė, kuri padeda suprasti skirtumus ir panašumus su panašaus tipo universaliomis, viešai platinamomis sistemomis. Visi šie metodai padeda įgyvendinti iškeltus uždavinius ir pabaigoje pilnai įgyvendina praktikos ataskaitos tikslą.

Vadybos informacinės sistemos praktikos ataskaita. (2014 m. Spalio 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/vadybos-informacines-sistemos-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 18:16