Vadybos konspektai 2014


Vadybos skaidrės. Įprastai įvertinamos aplinkos tyrime. sferos. Tipinis kontroliuojamų veiksnių sąrašas. Verslo organizacijos veiklos sritys, kuriose turi būti nustatomi tikslai. Tikslų charakteristika. Esminės formalaus ir neformalaus planavimo. charakteristikos. Naudojami planavimo terminai ir jų charakteristikos. Esminiai trumpo ir ilgo laikotarpio planavimo skirtumai. Tipinė gamybinės įmonės plano struktūra. Planavimo modeliai. Valdymo pagal tikslus proceso modelis. Į klientus ir veiklos sritis orientuotos struktūros palyginimas. Vadovo ir pavaldinių valdžios balansas. Organizacijos vidiniai ryšiai (v. a. graičiūnas). Pasipriešinimo šaltiniai. Žingsnių pokyčio proceso modelis (k. lewin). Trys požiūriai į pokyčius. Organizacinis vystymas. Organizacinio vystymo tipai. Motyvacijos modelis. Motyvacija žmogaus elgesio skalėje. A. maslow poreikių hierarchija. Erg teorija (clayton alderfer). F. herzberg. (1923 m. psichologas). E. lawler tyrimai. Lyman w. porter and edward e. lawler. Atskirų motyvacijų teorijų palyginimas. Vadovavimo gyvavimo ciklų. teorija (p. hersey, k. blanchard). Grupės elgsenos modelis. Kortelių pavyzdžiai s. asch ekperimentuose. Pasikeitimo informacija supaprastintas modelis. Formalios ir neformalios organizacijų palyginimas. Galimi neformalios organizacijos. privalumai ir trūkumai. Gandų kaip informacijos kanalo funkcijos. Galimos ataskaitų struktūros. Elgesio reikšmė. Kontrolės kaštai ir nauda. Nenuostolingumo (apsimokamumo) grafikas.


Valdymo personalas siekia: žemų resursų sąnaudų (aukštas efektyvumas) aukšto organizacijos tikslo pasiekimo laipsnio (aukštas rezultatyvumas).

1 sugebėjimas „teisingai daryti dalykus” – daryti viską kaip reikalaujama 2 sugebėjimas „ daryti teisingus dalykus” – daryti taip kaip būtina.

Dalykinė kompetencija – gebėjimas suvokti ir išspręsti dalykines ir specialybines problemas Socialinė kompetencija – gebėjimas valdyti pavaldinių elgseną.

VADOVO EMOCINĖ KOMPETENCIJA Tai, visų pirma, gebėjimas pažinti savąsias emocijas ir jas valdyti Sugebėjimas atpažinti ir įtakoti kitų žmonių emocijas.

EMOCINĖS KOMPETENCIJOS TYRIMAI RODO: Vidutinio sudėtingumo darbuose (pardavėjas, mechanikas) žmonės su didele EK yra 12 kartų produktyvesni nei žmonės su ma77ža EK ir 85 proc. produktyvesni nei vidutinės EK žmonės; Pačiuose sudėtingiausiuose darbuose (vadybininkų, vadovų) žmogus su didele EK yra 127 proc. produktyvesnis nei vidutinės EK žmogus.

Weber max visuomenės racionalizavimo bendroji teorija formali racionalizacija = biurokratija = dehumanizacija jav ekonomiškai suklestėjo kurdama ir tobulindama formaliai racionalias sistemas (surinkimo linijas, darbo judesių ir sąnaudų kontrolės sistemas ...), bet sukūrė tuo pagrindu naujų problemų japonija tuo tarpu derino formalų racionalizmą su kitais racionalizmo aspektais (substanciniu – kolektyvinių pastangų sėkmės svarba); (praktiniu – kokybės būreliai).

Etikos kortelės / žemėlapiai etikos komitetai socialinės revizijos etiško elgesio apmokymas šiuolaikiniai etikos palaikymo metodai.

Ar visi tikslai sutampa su organizacijos tikslais?

Gyventojų prieaugis ir migracija ekonominės sąlygos ir jų įtaka produktų ir paslaugų paklausai valstybinis reguliavimas (mokesčiai, darbo užmokesčio ir kainų kontrolė, užterštumo kontrolė) aprūpinimas darbu konkurencija tiekėjai finansai socialinės nuostatos.

  • Vadyba Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 55 puslapiai (1923 žodžiai)
  • Vadybos skaidrės
  • MS PowerPoint 5458 KB
  • Vadybos konspektai 2014
    10 - 8 balsai (-ų)
Vadybos konspektai 2014. (2015 m. Gegužės 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/vadybos-konspektai-2014.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 22:18