Vadybos konsultanto veikla


Vadybos referatas.

Paveikslėlių sąrašas. Įvadas. Verslo planavimas. Verslo idėja. Verslo idėjos prlėtotės svarba. Kūrybiškumas verslo idėjų plėtotės procese. Galimybių ieškojimas ir formavimas. Naujų idėjų generavimas. Idėjų vertinimas ir atranka. Verslo idėjų įgyvendinimo planavimas. Verslo idėjos formulavimas. Verslo idėjos detalizavimas verslo plane. Verslo įmonės įkūrimas. Verslas, verslininkystė, verslumas. Verslo įmonė, kaip socialinė – ekonominė sistema. Verslo plano kūrimas ir jo įvykdomumo tikrinimas. Verslo planas Veiksniai, turintys įtakos sėkmingam verslo įmonės konkuravimui ES. Vadybos konsultanto veikla. Įmonių valdymo sistema. Kintanti personalo valdymo aplinka. Konsultantų svarba organizacijai. Konsultantų vaidmuo diegiant kokybės vadybos sistemas. Išvados. Literatūra.


2 žingsnis. Šiame žingsnyje yra išsakomos visos turimos idėjos. Svarbu nebijoti leisti sau sakyti neįmanomas idėjas, mąstyti vaizdžiai, žaismingai.

4 žingsnis. Šiame etape nagrinėjami ir sprendžiami idėjos įgyvendinimo klausimai. Tikslo klausimai: Ką norite pasiekti? Kokie galimi variantai? Veiksmų klausimai: Ką reikia padaryti? Kokia veiksmų tvarka? Išteklių:kokių reikia išteklių? Veiksmų planas: Kas? Ką? Kada?

Išradingumas, drąsa, kūrybingumas – svarbios verslininko savybės. Tačiau šios savybės laikui bėgant netreniruojamos silpnėja. Labai lengva įstrigti sustabarėjusiuose mąstymo ir veikimo būduose. Tai tinka tiek kasdieniniam gyvenimui, tiek verslui. Visada kils keblumų, kai tariama sėkmės formulė be pakeitimų ar abejonių bus taikoma kaip rinkos galimybė.

Yra nemažai metodų, žadinančių kūrybinę iniciatyvą, padedančių gimti naujoms, nestandartinėms idėjoms. Keletas dažnai taikomų metodų:

Smegenų šturmo metodas. Viena pirmųjų labiausiai paplitusių metodo šeštojo dešimtmečio pabaigoje pritaikė amerikiečių įmonių konsultantas Aleksas Osbornas. Surinktai žmonių grupei, pageidaujama nespecialistams, paskelbiamas žaidimo tikslas – naujų idėjų paieška. Žaidimo taisyklės draudžia kritikuoti kitų idėjas; reikia kelti kuo daugiau idėjų; pageidaujama išsakyti kuo orginalesnes, neįprastas, ekstravagantiškas idėjas; siūloma pasakytų idėjų pagrindu kurti naujas idėjų kombinacijas.

Žodžių derinių metodas. Įvairūs žodžių deriniai taip pat gali sukelti idėją, kuri bus naujo verslo motyvas. Žodžių junginius reikia sudarinėti ne atsitiktinai, o metodiškai, kad koks nors žodis duotų impulsą naujai idėjai. Žodžius tikslinga pasirinkti iš žodynų (verslo, ekonomikos, technikos ir pan. sričių).

Taisyklių apvertimo metodas. Taisyklių apvertimo metodo tikslas yra beveik tiesiogine prasme apversti dalykus žemyn galva. Šis metodas apverčia tradicinę logiką, pakeisdamas nagrinėjamo klausimo kryptį ar prielaidą. Tokie apvertimai yra naudingi įveikiant apribojimus, kuriais žmones ar ištisas ekonomikos šakas suvaržo sustabarėjęs tradicinis mąstymas.

Idėjų vertinimo ir atrankos – tikslas yra atsijoti iš daugybės idėjų, galbūt iš penkių ar dešimties, vienintelę ir svarbiausią, kurią kurią įgyvendinti planuosite sekančiame etape. Šio etapo dvasios esmė ta, kad mažiau perspektyvios idėjos yra pašalinamos pradžioje ir su mažiausiomis įmanomomis pastangomis, kad maksimalūs ištekliai būtų nukreipti stiprinti perspektyviausias idėjas, kurių geriausios patenka į ketvirtąjį etapą. Palankiausia idėja bus laikoma ne tik toji pati sėkmingiausia, bet ir geriausiai atitinkanti jūsų asmeninius tikslus, gebėjimus, išteklius bei norą rizikuoti.

Galutinis viso idėjų plėtotės proceso rezultatas – stipri ir įgyvendinama verslo idėja, kurią vėliau galima išsamiai ir struktūriškai išreikšti verslo plane. Labai svarbu, kad skirtingai nuo galutinio verslo plano, kuris yra susietas su tam tikrą idėją paremiančiu kontekstu, trečiasis ir ketvistasis žingsniai aktyviai skatina ir leidžia toliau plėtoti idėjas – jas performuoti, pertvarkyti, sujungti ir sustiprinti.

Šio etapo tikslas yra padidinti tikimybę, kad jūsų idėja taptų sėkmingu versliu sumanymu ir įveikiant galimas įgyvendinimo kliūtis (A. Bragg, 2007).

Labia dažnai pritrūkstame idėjų, todėl būtent tai ir neleidžia žengti pirmojo žingsnio savo verslo link. Kuriant naujas idėjas, norima išgalvoti kažką naujo, dar neatrasto. Bet ar nauja prekė ar paslauga visada reiškia, kad verslas bus sėkmingas? Žinoma, kad ne. Nauja dar neišmėginta prekė ar paslauga kelia grėsmę sulaukti pasipriešinimo iš vartotojų. Taip pat nepamirškime, kad negalima naudoti visiškai tokių pačių idėjų, kurios jau yra rinkoje. Taigi idėjų atrankai tinka du būdai:

  • Vadyba Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • Vaidas
  • 30 puslapių (6242 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 470 KB
  • Vadybos konsultanto veikla
    10 - 3 balsai (-ų)
Vadybos konsultanto veikla. (2016 m. Gruodžio 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/vadybos-konsultanto-veikla.html Peržiūrėta 2017 m. Lapkričio 21 d. 01:17