Vadybos namų darbas (3)


Vadybos namų darbas. Namų darbai 1 užduotis. Pabaikite sąvoką. Pagrindiniai misijos ir vizijos skirtumai. Įvardinkite mažiausiai 3 svarbiausius misijos formuluotės elementus. Vertinamoji misija. Klausimas Įvertinimas žodine išraiška. Viso suma. Pabaikite sąvokas. Sėkmės veiksnys. Reitingas Svertinis įvertis Reitingas Svertinis įvertis Reitingas. Kritinis veiksnys. Veiksnys galimybės , grėsmės Svoris.


TELE2 organizacija apibūdina verslo sritį ir taip pat paaiškina kuo ji patraukli. Žinoma, atspindi vertybės, kurios susijusios su organizacijos tikslu. Atsižvelgia į klientų poreikius ir greitai prie jų prsitaiko.

Turėti daugiau klientų, negu daugiau užsidirbti siekia Egle ir Vitas, todėl visos investicijos į verslą atsiperka po truputi.

Prieš pradedant Eglei ir Vitui veiklą Vilniuje atsirado keturios panašaus pobūdžio krautuvėlės, bet tai atskleidė tik poreikį, todėl pirkėjai pasirinko didesnį šios krautuvėlės pasirinkimą.

Organizacijos „Užupio krautuvės“ veiklos mastas: prekiaujama maisto poduktais ir prekėmis, pateikiami kokybiški ir ekologiški produktai, patogus susisiekimas, patogi vieta mikrorajono gyventojams.

Svarbiausias sėkmės veiksnys: produktų ir prekių kokybė. Taip pat komunikabilūs darbuotojai, kadangi klientai renkasi tik kokybiškas prekes, atsižvelgiant į jų kainas, nepamirškime, kad ir bendraujantys darbuotojai gali lengvai pritraukti klientus, pasiūlyti naujas paslaugas ar produktus. O pats nereikšmingiausias sėkmės veiksnys: nuosekli verslo plėtotė, kadangi viskas priklauso nuo pačių savininkų idėjos, vieni siekia tik pelno neatsižvelgdami į klientus, o kiti atsižvelgia į klientus ir investicijas atsiperka tik po truputi. Per daug pelno nesiekia.

Svarbiausios galimybės/grėsmės yra konkurencinė jėga, paklausa. Silpna konkurencinė jėga traktuojama kaip galimybė, o stipri konkurencinė jėga kaip grėsmė. Pirkėjų derybinė galia- stipri paklausa. Šaka auga lėtai, firmos siekia padidinti savo pardavimus, siekdami atimti konkurentų rinkos dalį. Tad, mažiausias svertas galimas: tinkamos prekės, kadangi jos gali būti nebūtinai tinkamos tik pačiam savininkui.

Konkurencinė jėga yra tiriamos organizacijos didžiausias įvertis, kadangi nėra alternatyvių pakaitalų tiekėjo pristatomoms žaliavoms,įrenginiams, teikiamoms paslaugoms, tiekėjo kainos sudaro didelę organizacijos bendrųjų sąnaudųdalį, galima priekinė integracija, pakeitimo kaštai nėra dideli, pirkėjui nėra brangu pereiti prie kito prekinio ženklo ar produktųpakaitalų, tiekiamos produkcijos kaina neturi didelės svarbos pirkėjas turi pasirinkimo laisvę ar pirkti, ir kada, tokie yra konkurencinės jėgos veiksniai. Kas svarbu būtų šiai įmonei, tai pakaitalai, kurie gali organizacijos gaminamos produkcijos paklausą rinkoje, sumažinti jos kainas, o kartu ir organizacijos veiklos pelningumo lygį.

  • Vadyba Namų darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 9 puslapiai (1976 žodžiai)
  • Vadybos namų darbai
  • Microsoft Word 29 KB
  • Vadybos namų darbas (3)
    10 - 8 balsai (-ų)
Vadybos namų darbas (3). (2015 m. Lapkričio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/vadybos-namu-darbas-3.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 00:21