Vadybos namų darbas (4)


Vadybos namų darbas. Misijos formuluotės vertinimas. Pagrindiniai misijos ir vizijos skirtumai. Misijos formuluotės elementai. Teikiame maksimalią naudą vietos gyventojams , taikliai patenkindami jų kasdienius plataus vartojimo poreikius. Klausimas Įvertinimas žodine išraiška. Viso suma. Pabaikite sąvokas. Sekmės Kritinis veiksnys. Reitingas Svertinis įvertis Reitingas Svertinis įvertis Reitingas. Veiksnys galimybės , grėsmės Svoris. Papasakokite apie save. Iš kur kilote , kur mokėtės , ką veikėte prieš pradėdama šį verslą. O kodėl pasirinkote Užupį ir būtent čia atidarėte pirmą savo krautuvėlę. Kiek laiko gyvuoja „ Užupio krautuvėlė “? Kaip sekėsi dirbti. Kiek jums buvo metų , kai pradėjote savo verslą ir ar neatrodė baisu imtis savarankiškos veiklos. O dabar , po kelerių metų darbo , jau išmokote verstis be klaidų. Susidaro įspūdis , kad turite slaptą misiją – šviesti klientus ir plėsti jų akiratį , padėti atrasti daug naujų produktų. Kada buvo sunkiausia dirbti ir plėtoti šį verslą? Ar nekilo minčių , kad veltui ėmėtės prekybos. Bet dirbate nenuostolingai. Norint pradėti verslą teko imti paskolą iš banko. Verslą pradėjote ne viena , kartu su partneriu. Kas jis. Ar sudėtinga derinti asmeninius ir verslo santykius. Kaip manote , kodėl jums sekasi auginti savo verslą ir jį plėsti. Straipsnių „ Pažinčių verslas Lietuvoje “ ir „ TOP turtingiausi Rusijos verslininkai “ ieškokite „ bzn start “ kovo mėnesio verslo žurnalo numeryje.


Misija yra organizacijos apibrėžimas dabar – kaip dirba įmonė, ką ji suteikia vartotojams ir rinkai, o vizija yra organizacijos sau ateityje keliami tikslai, kaip tobulėti ir ko pasiekti.

Misija aiškiai orientuojasi į vieną kryptį, ji yra tiksli ir aiški, o vizija gali apimti daugybę krypčių, nes organizacijoms visuomet yra kur tobulėti ir galima siekti vis aukštesnių rezultatų.

Misija sudrausmina ir apibrėžia veiklos sritį, o vizija įkvepia ir motyvuoja siekti tobulumo.

1. Svarbu žinoti, kas yra organizacijos sukurto produkto ar paslaugos vartotojas (kokia tai visuomenės dalis, kokio amžiaus, pažiūrų, lyties vartotojų grupė ir pan.)

2. Kokia paslauga ar produktas yra sukuriamas organizacijoje ir pateikiamas vartotojui

3. Kaip turi veikti ir kokius pajėgumus turi panaudoti orgnazicija, kad būtų geriausiai patenkinti vartotojo lūkesčiai ir poreikiai.

Teigiami aspektai:Organizacijos misija aiškiai soformuluota, suprantama, ką nori įmonė pasakyti vartotojui. Įmonė pabrėžia, kad teikia maksimalią naudą vietos gyventojams, o tai parodo, kad įmonė veikia visu „pajėgumu“ ir konkuruoja su kitomis įmonėmis.

Siūlymai: Galima būtų aiškiau įvardinti įmonės strategiją, nes nors ir bendras tikslas išlieka aiškus, perskaičius misiją, tačiau nėra aiškios to tikslo siekimo priemonės ir veikimo kryptis.

Vartotojams labai svarbi prekės/paslaugos kokybė, todėl norint plėsti vartotojų grupę, svarbu tiekti kokybiškus produktus ir paslaugas.

Bendradarbiavimas su kitomis organizacijomis populiarina turimą organizaciją ir plečia jos ryšius, kurie reikalingi žaliavoms gauti ir pan.

Organizacija turi reaguoti į rinkos ekonominius pokyčius, rinkai reikia pasiūlyti naują produktą, o gal senąjį „išimti“ iš rinkos ir pan.

Organizacijos ryšys su vartotoju (tiesioginis, per tarpininką, vartotojo nuomonės apie produktą ar pasalugą analizavimas ir produkto ar paslaugos pokyčiai, remiantis atlikta analize).

Produkto, paslaugos kaina (strateginės grupės sudaromos pagal vartotojų pajamų lygį).

Didžiausiu svorius priskyriau produktų/paslaugų kokybei, kainai, darbuotojų motyvacijai ir technologijų panaudojimui. Produkto/paslaugos kokybė turi tenkinti vartotoją, o kai kaina atitinka produktą/paslaugą, vartotojai ją ir nori įsigyti. Taipogi, darbuotojų motyvacija yra labai svarbi pačiai organizacijai, jei yra motyvacija dirbti, siekti, tai ir tikslai bus įgyvendinti ir organizacija ims klestėti. Taip pat, technologijų panaudojimas palengvins darbą darbuotojams ir darbai vyks dar efektyviau.

Mažesnį, bet taip pat gan svarbų svorį skyriau darbuotojų kvalifikacijai ir darbų pasiskirstymui, nes tai turi įtakos prekės/paslaugos kokybiškumui, jos paruošimo eigai(trukmei).

Užupio krautuvėlės pagrindinė stiprybė yra bendravimas su vartotojais, atsižvelgimas į jų poreikius. Kadangi, tai dviejų privačių asmenų įsteigta organizacija, kurios veiklos sritis yra prekyba įvairiomis maisto ir pramoninėmis prekėmis, jų darbuotojų skaičius yra mažas, todėl mažiau dėmesio kreipiama į darbuotojų kvalifikavimą ir motyvaciją, nes patys savininkai yra vieni pagrindinių darbuotojų. Taipogi, krautuvėlė pasižymi bendradarbiavimu su tiekėjais, nes būtent ši organizacija prekiauja prekėmis iš Viduržemio regiono, taip pat, krautuvė turi užsiimti naujovių ieškojimu, nes jie turi nuolatinius klientus, kuriems turi pasiūlyti vis kažką naujo. Savininkai labai atkreipia ir į produktų kainas, nes pagrindiniai lankytojai yra rajono žmonės, kurie nesirenka pirkti labai brangių prekių.

Tiriamos organizacijos skiriasi nuo Užupio krautuvėlės, nes skiriasi ir tiekiamos prekės ir organizacijos didumas. Aišku, organizacijų panašumas būtų vartotojų tirimas, jų poreikių tenkinimas. Vis dėlto, Užupio krautuvė yra pakankamai maža organizacija, krautuvės darbuotojams nėra toks svarbus darbuotojų kvalifikuotumas, motyvacija bei darbų pasiskirstymas, skirtingai nei kitoms dviems organizacijoms, kadangi jų filialai paplitę visoje Lietuvoje, vartotojų skaičius didelis, o kiekviename mieste yra po kelis ar net keliolika šių organizacijų filialų.

Valstybinių įstaigų kontrolės dažnai apriboja bendrovių veiklą, todėl, pavydžiui, gali būti neleidžiamos vieno ar kito tipo reklamos ir panašiai.

  • Vadyba Namų darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 14 puslapių (3794 žodžiai)
  • Vadybos namų darbai
  • Microsoft Word 74 KB
  • Vadybos namų darbas (4)
    10 - 3 balsai (-ų)
Vadybos namų darbas (4). (2015 m. Lapkričio 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/vadybos-namu-darbas-4.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 14:52