Vadybos pagrindų kursinis


Vadybos kursinis darbas. Kursinio darbo vertinimas. Santrauka. Įvadas. Darbo ojekto ir informacijos šaltinių apžvalga. Teorinė dalis. Šalies žuvies perdirbimo verslų charakteristika. Planavimas. Pardavimų vadyba įmonėje. Strateginis valdymas. Praktinė dalis. Uab „Plungės kooperatinė prekyba“ charakteristika. Uab „Plungės kooperatinė prekyba“ situacijos analizė. Išorinės ir vidinės aplinkos analizė. Uab „Plungės kooperatinė prekyba“ veiklos strategija. Įmonės pardavimų plano analizė. Uab „Plungės kooperatinė prekyba“ plėtros prielaidos ir perspektyvos. Išvados. Informacijos šaltinių sąrašas.


Ar teksto, lentelių, paveikslėlių maketavimas ir apiforminimas atitinka Verslo fakulteto metodiką? Ar taupiai išdėstoma tekstinė medžiaga? (

Analizė parodė, kad įvairūs autoriai skirtingai apibūdina organizacijų valdymo, strategijos planavimo sąvokas. Taip pat priėjau išvadą, kad kiekviena įmonė turi savitų valdymo, veiklos planavimo, strategijos kūrimo ir įgyvendinimo bruožų.

UAB “ Plungės kooperatinė prekyba” viena iš “ Vičiūnų” kompanijos dalių, veikianti kaip atskiras vienetas ir apimanti prekyba ( maisto ir pramoninių prekių parduotuvės), gamyba ( krabų lazdelių gamykla, žuvies produktų perdirbimo cechas, duonos kepykla, malūnas). Šiandien “Vičiūnai” – daugiasluoksnė kompanija, sėkmingai dirbanti Lietuvoje ir apie 90% savo gamybinės produkcijos eksportuojanti į Vakarų, Vidurio Europos, NVS šalis, Izraelį, JAV.

Ši kompanija– Lietuvos ir Pabaltijo šalių rinkoje jau neginčytinas lyderis surimi produktų ir žuvies perdirbimo srityse. 1998- 2002 m.m. įsteigtos prekybinės atstovybės Rusijoje, Latvijoje, Estijoje, Belgijoje. Jų sėkminga veikla įgalino didžiulį gamybinių pajėgumų išvystymą: “ Plungės Kooperatinė prekyba” ( Krabų lazdelių gamykla) per penkerius metus pasiekė 100tonų / per parą šaldytos produkcijos gamybos pajėgumą (nuo 10-15 tonų per parą). Kompanijai įsigijus, seniausiai buvusioje TSRS teritorijoje veikiančią surimi produktų gamyklą Taline (“ESVA” brand) ir pastačius visiškai naują gamyklą Sovetske (Rusija), kompanija tapo įgalia konkuruoti ir aprūpinti išskirtinės rūšies produktais tiek Rytų, tiek Vakarų rinkose.

Šio darbo tikslas– išanalizuoti UAB „Plungės kooperatinė prekyba“ veiklos planavimo principus ir pateikti pasiūlymus kaip toliau sėkmingai vystyti žuvies perdirbimo įmonės veiklą.

Siekiant šio tikslo savo darbe numatau spręsti sekančius uždavinius:

išnagrinėti ir apžvelgti Lietuvos žuvies ir jos produktų rinką, šalies žuvies perdirbimo verslų ir įmonių veiklą;

atlikti UAB „Plungės kooperatinė prekyba“ žuvies perdirbimo įmonės veiklos situacinę analizę;

išnagrinėti UAB „Plungės kooperatinė prekyba“ pardavimų sistemą.

Pirmieji Vičiūnų grupės veiklos žingsniai skaičiuojami 1991 m., kai buvo įkurta tarptautinių pervežimų kompanija UAB „Vičiūnai“, importuojanti ir prekiaujanti konservuotus produktus. Sėkminga verslo veikla sąlygojo sparčią kompanijos plėtrą šiose verslo šakose:

● Miltinių produktų gamyba ir prekyba (picos, koldūnai, blynai, duonos gaminiai);

● Viešojo maitinimo srityje (Vičiūnų restoranų grupė);

● Prekyba Peugeot automobiliais, Yamaha motociklais ir autoservisų tinklas ir kt;

Šiuo metu Vičiūnų grupę sudaro daugiau nei dvidešimt įmonių Lietuvoje, Estijoje, Belgijoje, Rusijos Federacijoje, Lenkijoje, Vokietijoje, Italijoje, Serbijoje, Baltarusijoje, Ispanijoje, Ukrainoje, Latvijoje, Čekijoje ir Kazachstane, kuriose dirba per 6500 darbuotojų. Šiandien Vičiūnų grupė didžiuojasi būdama didžiausia Europoje krabų lazdelių iš surimio gamintoja, didžiausia sūdytų žuvų gamintoja Baltijos šalyse bei didžiausia žuvų pirštelių gamintoja Rytų Europoje, tiekdama savo produkciją vartotojams iš daugiau nei 40 pasaulio šalių, plačiai žinomais prekiniais ženklais „Viči“, „Esva“, „Katpėdėlė“ ir kt.

Tačiau kaip ir visos didelės įmonės, taip ir ši turi vidinių problemų. Viena iš pagrindinių didelių korporacijų problemų- dėl didelio padalinių skaičiaus vyksta „nesusikalbėjimas“ tarp padalinių. T.y. kiekvienas padalinys siekdamas bendrų įmonės tikslų (pelno maksimizavimo, kaštų mažinimo ir pan.) užsibrėžia tikslus, kurie kartais prieštarauja ir netgi apsunkina kito padalinio optimalią veiklą (pavyzdys: pardavimų padalinys užsibrėžia tikslą išplėsti asortimentą, tačiau tai gamybos padaliniui sukelia sunkumų- dėl didelio asortimento nukenčia linijų našumas, o tai neleidžia gamybos padaliniui siekti tikslo- padidinti gamybos našumą).

UAB „Plungės kooperatinė prekyba“ užsiima gamybine- prekybine veikla. Todėl pagrindinis planavimo etapas šioje įmonėje- metinių pardavimo planų sudarymas. Kiekvienas prekybos padalinys (Centrinės Europos, Rytų Europos, Vakarų Europos, Pabaltijo šalių) sudaro savo rinkos asortimento pardavimo planus metams. Visų padalinių planai sudedami į vieną bendrą pardavimų planą. Ir, remiantis šiuo planu, yra planuojama:

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 30 puslapių (7311 žodžių)
  • Kolegija
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 79 KB
  • Vadybos pagrindų kursinis
    10 - 9 balsai (-ų)
Vadybos pagrindų kursinis. (2015 m. Gruodžio 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/vadybos-pagrindu-kursinis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 12:11