Vadybos praktika logistikos įmonėje


Vadybos praktikos ataskaita. Įvadas. Uab btsk pristatymas. Uab btsk įmonės mikro ir makroaplinkos analizė. Uab btsk swot analizė. Uab btsk vidaus darbo tvarkos taisyklės. Lr įstatymai, vyriausybės nutarimai grandinės. Uab btsk organizacinė struktūra. Mokesčių įstatymai. Krovinių gabenimas ir kontrolė. Krovinio pervežimo sutartis. Įmonės veiklos įvertinimas. Išvados. Literatūra ir kiti šaltiniai.


Labai svarbu yra tinkamai įsigilinti ir išanalizuoti įmonės veiklą, suprasti jos teikiamų paslaugų efektyvumą. Tai padaryti yra aktualu, kadangi logistikos paslaugų poreikis nuolatos didėja. Vis daugiau įmonių atsisako savo kompanijos viduje logistikos padalinių, nebūdingą sau veiklą patikėdamos specializuotoms įmonėms, turinčioms išvystytą infrastruktūrą ir kvalifikuotus specialistus.

Problema. Nesusipažinęs su studijuojamo dalyko subtilybėmis studentas nejaučia didelio stimulo gilintis į jas, išmokti kažko naujo.

Tikslas. Ugdyti verslumą, pritaikyti teorines žinias praktikoje.

Logistikoje nepakanka žinoti tik vieno iš jos elemento kaip pavyzdžiui greitį ar kainą, o reikia viską suderinti ir skaičiuoti kartu. Todėl šiuo metu ekspedijavimo firmoje siūloma ne viena paslauga, o visas jų derinys – servisas. Naujų pristatymo būdų ieškojimas būtinas ir dėl augančių klientų poreikių, naujų technologijų atsiradimo. Paslauga, teikiama kartu su preke jau tampa vis didesniu verslo partnerio vertinimo rodikliu.

UAB BTSK – 2003 metais įsikūrusi transporto logistikos kompanija, turinti didelių ambicijų įsitvirtinti Lietuvos bei Europos logistikos rinkoje. Įmonėje dirba 15 žmonių: 1 direktorius, 3 transporto ekspeditoriai, 3 krovinių ekspeditoriai, 1 įmonės finansininkė, 1 buhalterė ir 6 vairuotojai. Ekspeditoriais dirbančių žmonių amžius yra gana jaunas, t.y. apie 25 metus. Beveik visi darbuotojai turi aukštąjį vadybos arba transporto inžinerijos išsilavinimą. Įmonė užsakinėja su transporto veikla susijusius leidinius: spaudą, laikraščius, žurnalus, knygas (pvz.: „Transporto pasaulis“, „Vežėjų žinios“, „Verslo žinios“, „ Kelias “ir t.t.).

Bendrovėje darbuotojai dirba orientuodamiesi į įmonės viziją bei tikslus. Jie atlieka tik operatyvinę veiklą, o vadovas užsiima ir operatyvine, ir perspektyvine veikla, t.y. numato perspektyvas ir priemones joms įgyvendinti.

BTSK misija:

Transporto sektorius vaidina svarbų vaidmenį šalies bei tarptautinėje ekonomikoje. Vienas iš svarbių veiksnių, įtakojančių Lietuvos transporto įmonių veiklą, yra Lietuvos integracija į ES.

Didžiausią teigiamą poveikį įmonei turį leidimų dirbti ES teritorijoje atsisakymas. Tai suteikė jai daugiau galimybių dirbti ir esamose ES valstybėse (Austrijoje, Prancūzijoje ir kt.) ir naujose narėse (pvz. Lenkijoje, vežimams per kurią trūkdavo leidimų).

Kitas neigiamą įtaką Lietuvos vežėjų konkurencingumui darantis veiksnys yra didėjantys mokesčiai – akcizo mokestis už degalus bei kelių mokesčiai.

Taip pat šiuo metu krovinių gabenimo rinkos aktualija tapo mūsų kaimynų – Lenkijos vežėjų konkurencija.

Įstojus į ES, projektų rengimą transporto srityje labai pakoregavo konkurencija. Į Lietuvą “atėjo” užsienio transporto kompanijos, ypač lenkų vežėjai, su mažesnėmis, nei lietuvių, kainomis. Taip pat, nebeliko tarpvalstybinių sienų (mašinoms nebereikia laukti eilėse pasienyje), o krovinių kiekis rinkoje nedidėja. Šios priežastys lėmė tai, kad pervežimų kainos nukrito, nors kuro kainos kasdien didėja. Visgi, vienašališkai galima teigti , kad įmonės veikla turi puikią perspektyvą ateityje. Ne vien dėl to, kad Lietuvoje ekonomiškai stiprus paslaugų sektorius, ar kad esame geografiškai palankiame krovinių koridoriuje iš rytų į vakarus, bet ir dėl to, kad būtent čia įžvelgiamos logistikos paslaugos tobulinimo galimybės, investicijos ir plėtimasis.

Nuo pat UAB BTSK gyvavimo pradžios ji yra įžengusi į Rusijos Federacijos pervežimų rinką, tačiau, ir šiuo metu ji yra pajėgi aptarnauti didelę geografinę sritį. Užsakovai pageidauja ilgalaikių ir patikimų santykių su mūsų kompanija, galinčia pasiūlyti visą būtiną paslaugų kompleksą: informaciją ir konsultacijas, optimalų krovinio maršrutų nustatymą, jo greitą bei patikimą pristatymą užsakovui, visų privalomų muitinės ir kitų mokėjimų atlikimą laiku ir t. t.

Kadangi UAB BTSK sugeba atitikti visas išvardintas sąlygas, ji nesunkiai laimi konkurencinėje kovoje, dėl padidėjusio teikiamų paslaugų skaičiaus smarkiai išauga įmonės pajamos, o transporto priemonės Rusijos rinkoje yra stabiliai apkrautos. Patikima partnerio infrastruktūra, kuria bet kada būtų galima pasinaudoti, suteikia tvirtumo bei stabilumo.

Atlikdami praktiką įmonėje UAB BTSK susipažinome su darbuotojų saugos ir sveikatos dokumentacija, priešgaisrinės saugos reikalavimais.

Nr. 5 Darbuotojo, dirbančio su orgtechnika, saugos ir sveikatos instrukcija;

Nr. 6 Vadybininko saugos ir sveikatos instrukcija;

Nr. 7 Darbuotojo, vairuojančio tarnybinį arba nuosavą automobilį darbo reikalais, saugos ir sveikatos instrukcija;

Nr. 9 Priešgaisrinės saugos instrukcija.

Atsakingas už darbo saugos keliamų reikalavimų vykdymą yra UAB BTSK direktorius Oleg Trukšin.

Vadybos praktika logistikos įmonėje. (2015 m. Balandžio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/vadybos-praktika-logistikos-imoneje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 12:00