Vaikai turintys kompleksinių sutrikimų konspektas


Pedagogikos konspektas. BOLDS. Sutrikusios raidos vaikų ugdymas atsižvelgiant į jų specialiuosius poreikius. Vaikai , turintys kompleksinių sutrikimų.


Tiksliai apibrėžti kompleksinį sutrikimą nėra lengva, nes

-atskiri sutrikimai kartais supainiojami su vieno sutrikimo simptomų kompleksu;

-sunku vienareikšmiškai nustatyti ribą tarp kai kurių sutrikimų (pavyzdžiui, specifinių pažinimo sutrikimų ir riboto intelekto)

-dažniausiai kompleksiniai sutrikimai nėra paprasta pirminių sutrikimų suma, o sudaro naują kokybę.

Kompleksinio sutrikimo sudėtingumas pedagoginiu požiūriu labai priklauso nuo to

a)ar į komplekso sudėtį įeina intelekto sutrikimas, kuris labai lems vaiko mokslumą;

b)koks kompleksą sudarančių sutrikimų laipsnis;

c)naujos sutrikimų derinio kokybės: kiek atskiri sutrikimai vienas kitą sustiprina ir kiek trukdo išlikusioms funkcijoms tobulėti.

Be abejo, visais atvejais didelę reikšmę turi asmeninės vaiko savybės, jo motyvacija.

Visų, taip pat ir kompleksinių sutrikimų, turinčių vaikų ugdymą galima sąlyginai suskirstyti į tris lygmenis:

1)akademinį, kai dominuoja teorinių žinių informacijos priėmimo, kaupimo ir apdorojimo priemonių sistema;

2)akademinį – funkcinį, kai akademinės žinios , teorinė informacija turi labiau taikomąją (funkcinę) paskirtį (pavyzdžiui, mokyti skaityti ne tam, kad skaitytų knygas, bet kad suprastų parduotuvės iškabos turinį);

3)funkcinį, kai teorinio lygmens žinios neturi prasmės ir dėmesys sutelkiamas į savitvarkos, buitinių ir kitų kasdieninio gyvenimo įgūdžių ugdymą.

  • Pedagogika Konspektai
  • 2015 m.
  • 2 puslapiai (376 žodžiai)
  • Pedagogikos konspektai
  • Microsoft Word 5 KB
  • Vaikai turintys kompleksinių sutrikimų konspektas
    10 - 2 balsai (-ų)
Vaikai turintys kompleksinių sutrikimų konspektas. (2015 m. Kovo 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/vaikai-turintys-kompleksiniu-sutrikimu-konspektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 08:18