Vaikas, miškas ir senelės pasaka


Lietuvių skaidrės. Vaikas, miškas ir senelės pasaka. pasakų taikymas ikimokyklinukų ekologinėms nuostatoms formuoti. Pranešimo tikslas. Neigiami pasaulio pažinimo veiksniai. Veiksniai, teigiamai veikiantys ikimokyklinukų pasaulio pažinimo procesą. Atsigręžkime į senolių patirtį. Diagnostinis tyrimas ir pedagoginis eksperimentas “Liaudies pasakų įtaka. Kokybinis tyrimas “Pasakų įtaka, formuojant ikimokyklinukų ekologines nuostatas”. 2010-2011 m. m. Pasakų ir vaikų pasaulio artimumas. 2010 -2011 m. m. “Molinuko” patirtis pažįstant gamtą. Projektas “Svečiuose pas Eglės vaikus”. Stebėjomemedžius. Vaikų pasakojimai apie piešinius po stebėjimo gamtoje. Piešiniai ir vaikų mintys apie savo piešinius po pasakos “Eglė žalčių karalienė”. Atkreipkime dėmesį, kad. Pasiklausykime medžio širdies. Pasaka apie mėlynakę mergelę Cikoriją. Projektas. “Kas gyvena šalia mūsų?”. Ištisus metus stebime gyvūnus natūralioje aplinkoje ir grupėje. Vaikai pasakoja apie savo piešinius po stebėjimo gamtoje ir grupėje. Piešiniai ir pasakojimai po sakmės apie voro kilmę dvejopi. Atkreipkime dėmesį, kad. Metų prioriteto “Miškas. Laukas. Pieva. Upė” baigiamasis etapas. Iškylos akimirkos. Išvada.

  • Lietuvių kalba Skaidrės
  • 2014 m.
  • 30 puslapių (1542 žodžiai)
  • Lietuvių skaidrės
  • MS PowerPoint 1700 KB
  • Vaikas, miškas ir senelės pasaka
    10 - 2 balsai (-ų)
Vaikas, miškas ir senelės pasaka. (2014 m. Lapkričio 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/vaikas-miskas-ir-seneles-pasaka.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 04:29