Vaiko adaptacija ikimokyklinėje ugdymo grupėje


Psichologijos bakalauro darbas. Santrauka.Įvadas. Vaiko raidos psichologiniai ypatumai. Ikimokyklinio amžiaus vaikų charakteristika. Priešmokyklinio amžiaus vaikų charakteristika. Vaikų adaptacijos teoriniai aspektai. Adaptacijos samprata, eiga ir trukmė. Priežastys, trukdančios tinkamai adaptuotis grupėje, ir jų analizė. Ikimokyklinio ugdymo grupės pedagogo vaidmuo ir pagalba vaikui, padedanti greičiau adaptuotis ikimokyklinėje grupėje. Šeimos vaidmuo vaikui adaptuojantis ikimokyklinio ugdymo grupėje. Vaikų adaptacijos ikimokyklinio ugdymo grupėje tyrimo rezultatai ir jų analizė. Tyrimo tikslas, imtis, charakteristika ir organizavimas. Vaikų stebėjimo rezultatai ir jų analizė. Rezultatų lyginamoji analizė. Tėvų apklausos rezultatai ir analizė. Išvados. Rekomendacijos. Literatūra. Priedai.


Tyrimo problema:

1.Kaip pedagogas gali geriau pažinti vaiką, ir bendraudamas su tėvais, padėti jam adaptacijos periodu?

Tyrimo objektas – vaikų adaptacija ikimokyklinio ugdymo grupėje.

Tyrimo tikslas – išsiaiškinti ikimokyklinio ugdymo grupės adaptacijos ypatumus per rugsėjo mėnesį.

Tyrimo uždaviniai:

1.Remiantis mokslinės literatūros šaltiniais aptarti teorinius vaikų adaptacijos ypatumus ikimokykliniame amžiuje.

2.Stebėti ikimokyklinio ugdymo grupės vaikus ir išsiaiškinti adaptacijos sunkumus bei priežastis, su kuriomis susiduria vaikai, pradėję lankyti ikimokyklinio ugdymo grupę.

3.Išsiaiškinti ir aptarti pedagogo ir tėvų požiūrius į ikimokyklinio amžiaus vaikų adaptaciją grupėje.

4.Palyginti vaikų stebėjimo ir tėvų anketavimo rezultatus ir numatyti pagalbos būdus.

Vaiko adaptacija ikimokyklinėje ugdymo grupėje. (2015 m. Sausio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/vaiko-adaptacija-ikimokyklineje-ugdymo-grupeje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 00:24