Vaiko muzikinės kultūros ugdymo vaikų darželyje aspektai


Muzikinis ugdymas vaiku darzelyje. Muzikinis ugdymas darzelyje. Muzika vaikų darželyje. Muzika darzelyje. Meninis ugdymas darželyje. Muzikinis auklejimas vaiku darzelyje. Vaiko muzikines kulturos ugdymas darzelyje. Muzikinis vaiku ugdymas darzelyje. Ikimokyklinio muzikinio ugdymo metodika. Muzikinis auklejimas darželyje.

Muzikos kursinis darbas. Įvadas. I. Vaiko muzikinės kultūros ugdymo vaikų darželyje teorinė analizė. Ikimokyklinio amžiaus vaiko muzikinė kultūra ir jos struktūra. Vaiko muzikinės kultūros pradmenų ugdymo veiksniai. Vaikų darželis - ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymo įstaiga. Muzikos reikšmė ikimokyklinio amžiaus tarpsniu. Ii. Vaiko muzikinės kultūros ugdymo vaikų darželyje empirinis tyrimas. Tyrimo metodika. Tyrimo duomenų aptarimas. Išvados. Literatūra. Priedai.


Vaikų darželis, kindergarten, kindergarten, äåņńźčé ńąä - ikimokyklinio amžiaus vaikų (3-6 m. ) auklėjimo įstaiga. Pavaduojanti tėvus. ( l. Jovaiša, 1993).

Vaiko muzikinis ugdymas - tai aktyvus, specifinis meninė veikla yra reikšminga tiek suaugusio žmogaus, tiek vaiko dvasingumo ugdymui. Meninis ugdymas daro įtaką asmenybės visapusiškam tobulėjimui ir vystymuisi (gaižutis, 1998; maceina, 1990; matonis, 1991; šalkauskis, 1992 ir kiti). A. Katinienės (1998) teigimu menas – vienintelė kultūros sritis, kur kaupiama emocinė vertybinė žmogaus patirtis. O didžiausias meno indėlis į jauno žmogaus dvasingumo ugdymą yra tai, kad jis gali sutaurinti jausmus, sužadinti kūrybines galias įvairiose srityse. Meninis ugdymas vertinamas kaip svarbus asmens ir ypač dvasinių vertybių tobulinimo būdas. Meninio ugdymo ypatumus bei jo tobulinimą įvairiais aspektais nagrinėjo a. Gaižutis (1989), a. Katinienė (1998), z. Rinkevičius (1998), g. Kievišas, r. Gučaitė (2000), a. Piličiauskas (2002), v. Matonis (2004) ir kiti autoriai. Iš visų meno rūšių neabejotinai išskirtinę vietą užima muzikinė kultūra.

Muzika – viena iš meno šakų, padedanti visapusiškai ugdyti ir lavinti asmenybę, kelti bendrąją kultūrą, žadinti estetinius poreikius, kadangi muzika yra dažniausiai patiriamas ir įtaigiausias menas. Muzikinis ugdymas yra viena iš svarbesnių žmogaus raiškos ir ugdymo sričių. A. Katinienė išnagrinėjus vengrų mokslininkų (. Dimen, varga, loparic) darbus daro išvadą, kad esant dideliam tiksliųjų mokslų susiskaldymui, tik muzika gali padėti jaunam žmogui suvokti pasaulio visumą. Muzika gali perteikti visą žmonijos raidą nuo akmens amžiaus iki mūsų dienų. Joks kitas menas neturi tokios galios sužadinti kūrybines žmogaus galias, skatinti kitų menų ir pasa. Vaiko muzikinė kultūra, kuri apima visą muzikinę jo veiklą, įgytas muzikines žinias, mokėjimus ir įgūdžius, muzikinę estetinę samonę.

Muzikinės kultūros ugdymo veiksniai, kurie reguliuoja ir skatina vaiko muzikinę veiklą, patenkina jo saviraiškos poreikį, pedagoginius muzikinio ugdymo tikslus, atlieka muzikos kūrinių perteikimo, kūrybos, propogavimo ir kitas funkcijas( šeima, darželis, įvairios kitos institucijos bei istoriškai susiklosčiusių įvairių stilių, žanrų, formų muzikos kūriniai, kurie atitinka šio amžiaus vaikų raidos ypatumus, gali sužadinti jų muzikinį aktyvumą, panaudojant muzikinėje veikloje).

Analizuojant jos struktūrą, išryškėja specifiniai skirtumai nuo suaugusiojo muzikinės kultūros.

  • Muzika Kursiniai darbai
  • 2010 m.
  • 28 puslapiai (5937 žodžiai)
  • Universitetas
  • Muzikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 50 KB
  • Vaiko muzikinės kultūros ugdymo vaikų darželyje aspektai
    10 - 1 balsai (-ų)
Vaiko muzikinės kultūros ugdymo vaikų darželyje aspektai. (2010 m. Lapkričio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/vaiko-muzikines-kulturos-ugdymo-vaiku-darzelyje-aspektai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 00:22