Vaiko psichologija tarpinio įsiminimo tyrimas


Tarpinis įsiminimas. Pogendorfo iliuzijos paveiksleliai.

Psichologijos tyrimas. Vaiko psichologijos iii laboratorinis darbas:. Tarpinio įsiminimo tyrimas. Įvadas. Metodika. Tiriamieji. Tyrimo priemonės ir būdai. Tyrimo eiga. Duomenų registravimas. Duomenų apdorojimas. Rezultata ir jų analizė. Rezultatų lentelė su pateikta informacija. Rezultatų aptarimas. Išvados. Literatūra. Priedai.


Tyrimo tikslas: Tirti sugebėjimą įsiminti, naudojant įsiminimą lengvinančias ir jo efektyvumą didinančias pagalbines priemones.

Tyrimo uždaviniai:

•Išanalizuoti tiriamųjų pateiktus paveikslėlių paaiškinimus.

•Išsiaiškinti, kaip tiriamieji geba pasinaudoti pagalbinėmis priemonėmis, padedančiomis atsiminti.

•Palyginti pirmaklasių ir trečiaklasių mokinių tarpinį įsiminimą.

Didelę reikšmę medžiagai įsiminti ir išlaikyti atmintyje turi kartojimo įvairovė. Vaikai, pradėję lankyti pradinę mokyklą, vis geriau pradeda įsiminti. Todėl viduriniosios vaikystės raidai būdinga vis gerėjanti atmintis.Matydami paveikslėliuose pavaizduotus daiktus ir kt.vaikai atsimena kaip jie atrodo, kam jie naudojami, ir kokia jų paskirtis.

Įsimintiti tarpinę informaciją ir naudotis pagalbinėm priemonėm visgi geriau sekėsi trečiaklasiams mokiniams, kadangi jie yra brandesni už pirmokėlius. Geriausi rezultatai tų žodžių su, kuriais vaikai susiduria savo kasdienėje veikloje,juos mato, žino ir pažįsta, žino kokia jų paskirtis.. Taip pat geriau sekėsi atlikti užduotis tiems vaikams, kurie savimi labiau pasitikėjo ir nesijaudino .

  • Psichologija Tyrimai
  • 2013 m.
  • 22 puslapiai (2473 žodžiai)
  • Universitetas
  • Psichologijos tyrimai
  • Microsoft Word 44 KB
  • Vaiko psichologija tarpinio įsiminimo tyrimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Vaiko psichologija tarpinio įsiminimo tyrimas. (2013 m. Balandžio 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/vaiko-psichologija-tarpinio-isiminimo-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 18:40