Vaiko su niagalia analizė


Sociologijos analizė. Vaiko analizė.


Pirmasis vaikas, pamokos pradžioje buvo aktyvus ir draugiškai bendravo su klasės draugais. O antrasis vaikas, prieš pamokos pradžia jo nebuvo klasėje, tik prieš nuskambant skambučiui jis įėjo į klasę. Nuskambėjo skambutis, vaikai baiginėja pasiruošti pamokai. Mokytoja paragina visus atsistoti ir atlikti balso lyginimo pratybas. Pirmąsias 5 minutes, vaikai aktyviai dalyvauja pamokoje, stengiasi dainuoti, klauso mokytojos pastabų. Per visą balso lavinimo pratybų laiką, abu vaikai stengėsi ir aktyviai pamokoje dalyvavo. Mokytoja paragina visus atsisėsti. Mokiniai atsisėda, o mokytoja pradeda dėstyti naują pamokos temą. Vaikai klausosi mokytojos, bet po minutės pirmasis pradeda kažko ieškoti savo kuprinėje. O antrasis vaikas muistosi kėdėje. 11 pamokos minute abu mokiniai jau nebesiklauso mokytojos, kol mokytoja nepamato ir abiejų nesudrausmina, kartu ir kitų mokinių. Tada vaikai aktyviai pradeda dirbti pamokoje, atsakinėja į mokytojos pateiktus klausimus, diskutuoja, atlieka užduotis.

Vaiko su niagalia analizė. (2014 m. Kovo 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/vaiko-su-niagalia-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 06:27