Vaiko vertybinių nuostatų ugdymas


Vertybinių nuostatų sąvoka. Vertybinių nuostatų ugdymas ikimokykliniame amžiuje. Vertybiniu nuostatu ugdymas mokykloje. Vaiku vertybiniu nuostatu ugdymas. Vaiku vertybiniu.

Pedagogikos referatas. Įvadas. Vertybių ir ugdymo sampratos ir vieta vaiko gyvenime. Vertybių sampratos analizė. Ugdymo sampratos analizė. Vaiko vertybinių nuostatų ugdymas. Išvados. Literatūra.


Tačiau vardijant visus šiuos privalumus kyla klausimas, o kur dingsta visos tkrosios vertybės? Švelnus mamos lopšinių niūniavimas yra pakeičiamas naujaisiais MP3 grotuvais, knygelių skaitymą vakarais puikiausiai išstūmė kompiuteriniai žaidimai ir televizoriai, galbūt ne už kalnų ir ta diena, kai švelnų mamos pabučiavimą prieš miegą ar prieš išeinant į mokyklą pakeis robotas. Ar visgi tai normalu? Ir ar vaikas auginamas kompiuterio, televizoriasu ir populiariops informacijos užaugęs bus pajėgus ateities kartoms pasakoti ir perduoti vertybes? Ar iš viso dar bus gyva vertybės sąvoka?

Darbo tikslas: išanalizuoti vertybinių nuostatų ugdymo reikšmę vaiko gyvenime.

Drabo uždaviniai:

•išanalizuoti mokslinėje literatūroje pateiktų vertybių sąvokų įvairovę;

•aptarti ugdymo sąvoką bei pažinti ugdymo procesą;

•išsiaiškinti vaiko vertybinių nuostatų formavimo reikšmę.

  • Pedagogika Referatai
  • 2012 m.
  • 22 puslapiai (4636 žodžiai)
  • Pedagogikos referatai
  • Microsoft Word 113 KB
  • Vaiko vertybinių nuostatų ugdymas
    9 - 3 balsai (-ų)
Vaiko vertybinių nuostatų ugdymas. (2012 m. Lapkričio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/vaiko-vertybiniu-nuostatu-ugdymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 02 d. 20:12