Vaikų (9 – 10 metų), kaip vartotojų, kritinio požiūrio į tv reklamą ugdymas (is)


Pedagogikos magistro darbas. Summary. Įvadas. Teoriniai vaiko, kaip vartotojo, kritiško požiūrio į tv reklamą ugdymo(si) aspektai. Reklamos samprata. Reklamos apibūdinimas skirtinguose literatūros šaltiniuose. Reklamos poveikio teorijos. Reklamos poveikis vaikui, kaip vartotojui. Vartotojų visuomenės paveikslas. Materializmo kultūra. Vartotojiškos visuomenės pavojai vaikams, kaip socialinei grupei. Vartotojų kritinio požiūrio ugdymo(si) svarba. Vaikų, kaip vartotojų (9-10 metų), kritinio požiūrio į tv reklamą ugdymo(si) empirinis tyrimas. Tyrimo metodika ir organizavimas. Kiekybinio tyrimo imties charakteristika. Tėvų nuomonė apie vaiko, kaip vartotojo kritinio požiūrio į TV reklamą ugdymą(si) analizė. Vaikų kokybinio tyrimo rezultatai ir jų analizė. Reklamos Nr. 1 rezultatai ir jų analizė. Reklamos Nr. 2 rezultatai ir jų analizė. Interviu klausimų rezultatai ir jų analizė. Išvados. Rekomendacijos. Literatūra.


Kyla poreikis ugdyti jaunųjų vartotojų kritinį požiūrį į reklamą ir mokyti juos atskirti reklamoje vaizduojamas metaforas bei suprasti reklamos kalbą. Specialistai teigia, jog dažniausiai žmonės klysta ten, kur nežino. Vaikus supažindinus su reklamos pasauliu ir juose ugdant kritinį požiūrį į reklamą, visuomenėje sparčiai sumažėtų vartotojiškos visuomenės užuomazgų, kuomet vaikai identifikuoja vieni kitus pagal perkamas prekes ir nešiojamų drabužių etiketes. Tai padėtų ugdyti sąmoningą ir vertybėmis besivadovaujančią visuomenę.

Tyrimo objektas – vaikų (9-10 metų), kaip vartotojų, kritinio požiūrio į TV reklamą ugdymas(is).

Tyrimo tikslas – teoriškai ištirti ir empiriškai pagrįsti vaikų (9-10 metų), kaip vartotojų, kritinio požiūrio į TV reklamą ygdymą(sį).

Tyrimo imtis ir bazė - tyrime dalyvavo 136 (šimtas trisdešimt šeši) tėvai ir 10 (dešimt) 9 – 10 metų amžiaus vaikų. Tyrimas vykdytas vienoje Jonavos miesto progimnazijoje.

  • Pedagogika Magistro darbai
  • 2014 m.
  • 91 puslapis (23771 žodis)
  • Universitetas
  • Pedagogikos magistro darbai
  • Microsoft Word 1047 KB
  • Vaikų (9 – 10 metų), kaip vartotojų, kritinio požiūrio į tv reklamą ugdymas (is)
    10 - 4 balsai (-ų)
Vaikų (9 – 10 metų), kaip vartotojų, kritinio požiūrio į tv reklamą ugdymas (is). (2014 m. Lapkričio 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/vaiku-9--10-metu-kaip-vartotoju-kritinio-poziurio-i-tv-reklama-ugdymas-is.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 00:04