Vaikų išgyvenimai dėl skurdo


Pedagogikos kursinis darbas. Įvadas. Skurdo samprata. Skurdo priežastys. Skurdą patiriančių jaunesniųjų mokinių išgyvenimai mokykloje. Skurdo aplinka ir jo įtaka vaikui. Galimi jaunųjų mokinių išgyvenimai mokykloje dėl skurdo aplinkos. Bendraamžių agresija. Fizinis ir psichologinis smurtas. Savižudybės, kaip skurdo, pasekmė. Išvados. Literatūros sąrašas.


Darbo tikslas – išanalizuoti skurdą patiriančių jaunesniųjų mokinių su mokykla susijusius išgyvenimus.

Darbo uždaviniai:

1.Pateikti skurdo sampratą;

2.Išnagrinėti skurdo priežastis;

3.Išanalizuoti skurdą patiriančių jaunesniųjų mokinių su mokykla susijusius išgyvenimus.

Darbo metodai:

1.Literatūros šaltinių analizė – atlikta, siekiant pateikti skurdo sampratą; išnagrinėti skurdo priežastis; išanalizuoti skurdą patiriančių jaunesniųjų mokinių su mokykla susijusius išgyvenimus.

2.Antrinių šaltinių analizė – atlikta, siekiant išsamiau pateikti skurdo sampratą; išnagrinėti skurdo priežastis; išanalizuoti skurdą patiriančių jaunesniųjų mokinių su mokykla susijusius išgyvenimus.

3.Anketinė apklausa ir gautų duomenų analizė – būtų atliekama, siekiant išanalizuoti skurdą patiriančių jaunesniųjų mokinių su mokykla susijusius išgyvenimus praktiniame kontekste.

aplinka, įvykiai ir situacijos, kurios sukelia neigiamų emocijų antplūdį ir t.t. Kiekviena savižudybė yra individuali; vienos asmenybės į susidariusią situaciją reaguoja stipriau, kitos ramiau, vieni įvykiai traumuoja žmogų labiau, kiti – mažiau. Nuo ko priklauso fatališkas savižudybės sprendimas nuo aplinkos, asmenybės ar įvykio? Siekiant paaiškinti savižudybės procesą, būtina atsižvelgti į „dviejų lygių priežasčių konstaliaciją – socialinio lygmens ir individo lygmens. Socialiniame lygmenyje savižudybes skatinančių prielaidų atsiradimas susijęs su socialine dezintegracija. Apie socialines savižudybės priežastis daug yra rašęs E. Durkheimas, jis teigia, kad savižudybių skaičius šalyje yra atvirkščiai proporcingas socialinei integracijai, t.y. kuo individas labiau integruotas visuomenėje, tuo mažesnė savižudybės galimybė kaip būdas problemai spręsti. Visuomenės integracija suteikia žmogui bendrumo jausmą ir patenkina jo pagrindinius psichologinius poreikius; saugumo, savivertės ir bendrumo poreikius.

Pastaraisiais metais daug rašoma apie vaikų ir jaunuolių savižudybę. Tai problema, kuri jaudina įvairių sričių specialistus: sveikatos priežiūros darbuotojus, psichologus, sociologus, dvasininkus. Savižudybės fenomeno neįmanoma paaiškinti viena kokia nors teorija, išanalizuoti ją vienu aspektu. Savižudybės procesą dažnai lemia individualių ir socialinių veiksnių sąveika. Paauglio suicidiniai veiksmai gali būti suprantami, kaip atsiradę dėl biologinių, psichologinių, socialinių ir kultūrinių veiksnių sąveikos paauglystės metais.

Vaikų išgyvenimai dėl skurdo. (2015 m. Kovo 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/vaiku-isgyvenimai-del-skurdo.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 15:38