Vaikų kūrybiškumo ugdymas šokiu


Fizinio ugdymo ir sokio samprata. Šokio ugdymas.

Pedagogikos kursinis darbas. Įvadas. Kūrybiškumo ugdymas – pedagoginė problema. Kūrybiškumo ir jo jo raiškos mene samprata. Kūrybiškumą lemiantys veiksniai. Kūrybiškumo ugdymo ypatumai. Šokio ugdymo aspektai. Šokio ugdymas formaliojo ugdymo srityje. Šokio ugdymas neformaliojo ugdymo srityje. Kūrybiškumas šokio pamokose. Tyrimo rezultatų anlizė. Išvados. Literatūra. Priedai.


Dažniausiai kūrybiškumo terpe laikoma meninė veikla – šokis, teatras, dailė, muzika. Viena iš meno rūšių - šokis - ugdo, daro įtaką ir skatina kūrybiškumą. kūrybiška asmenybė pasižymi prieštaraujančiomis savybėmis kaip kuklumas, ramybė, drąsa, energija, originalus mąstymas, nepriklausomybė ir laisvė, netvarkos atradimas tvarkoje ir pasitikėjimas savimi. Tai puikiai atsiskleidžia šokio veikloje. Todėl svarbu, aktualu atskleisti šokio ugdymo organizavimo ypatumus ugdant paauglių kūrybiškumą. Tačiau yra labai svarbu ištirti šokio ugdymo ypatumus, atrasti tokius ugdymo būdus, kurie leistų įveikti kūrybiškumo krizę. Todėl aktualu atskleisti šokio ugdymo ypatumus, kad galėtume tikslingai ugdyti bei lavinti paauglių kūrybiškumą.

Temos aktualumas:

Problema:

Darbo tikslas: ištirti vaikų kūrybiškumo ugduma šokiu ypatumus.

Darbo objektas: kūrybiškumo ugdymas šokiu.

Darbo uždaviniai: 1. Atskleisti kūrybiškumo ugdymą kaip pedagoginę problemą.

2. Išsiaiškinti šokio ugdymo aspektus.

3. Aptarti kūrybiškumą šokio pamokose.

4. Išanalizuoti vaikų kūrybiškumo ugdyma šokiu.

Darbo metodai: 1. Literatūros nagrinėjančios vaiko kūrybiškumą.

2. Empirinis- giluminis mokytojų interviu.

3. Interviu analizė.

Vaikų kūrybiškumo ugdymas šokiu. (2013 m. Gegužės 31 d.). http://www.mokslobaze.lt/vaiku-kurybiskumo-ugdymas-sokiu.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 02:19