Vaikų piešimas ikimokykliniame amžiuje


Kūrybiškumo ugdymas ikimokykliniame amžiuje. Daile ikimokykliniame amziuje. Vaikų vizualinės raiškos raida. Piešimo raida. Dailės įtaka ikimokykliniame amžiuje. Žmogaus piešimas. Metrodaiikimokykliniame ugdyme. Vaikų piešimo stadijos. Ikimokyklinio amžiaus vaikų piešinių analizė. Vaikų kūrybiškumo ugdymas.

Psichologijos kursinis darbas. Vaikų piešimas ikimokykliniame amžiuje. Įvadas. Piešimo įgūdžių raida. Ikimokyklinio amžiaus piešimo raidos stadijos. Keverzojimas. Vaiko piešimo įgūdžių raidos ypatumai. Ikimokyklinio amžiaus vaikų vizualinės raiškos raida. Ikimokyklinio amžiaus vaikų vizualinės raiškos raidos bruožai. Schemų, arba schematinė, fazė. Žmogaus vaizdavimo elementai ikimokyklinio amžiaus vaikų piešiniuose. Ikimokyklinio amžiaus vaikų lyčių skirtumai piešimo raidoje. Žmogaus piešimo skirtumai tarp lyčių. Lyčių skirtumai, perteikiant vaizduojamojo objekto formą, didį, proporciją piešiniuose. Ikimokyklinio amžiaus vaikų su protinia negalia piešimo raida. Vaiko su protinia negalia piešinio raida. Nežymios protinės negalios vaikų piešinio raida. Vidutiniškos ir žymios protinės negalios vaikų piešinio raida. Normalios raidos ir protinį atsilikimą turinčių vaikų vizualinės raiškos dėsningumo palyginimas. Dailės terapijos reikšmingumas protinį atsilikimą turintiems asmenims. Kultūros įtaka piešimo įgudžių raidai. Kinijos ir amerikos valstijų piešimo įgūdžių raidos metodų palyginimas. Amerikos ir kinijos vaikų kūrybiškumo pasireiškimas. Išvados. Literatūra. Priedai.


Vaikų piešiniai – paslaptis, kurią norisi pažinti. Šiame darbe norėčiau atkreipti dėmesį į ikimokyklinio amžiaus vaiko piešimo raidą, jos įgūdžių formavimąsi, lyčių įtaką piešimo įgūdžių raidai, vaikų su protine negalia piešimo raidos vystymąsi, ypatumus ir kultūros įtaka piešimo įgūdžių raidai.

Darbo tikslai:

•Išanalizavus mokslinę literatūra aprašyti ikimokyklinio amžiaus vaikų piešimo raidą, jos etapus ir ypatumus. Vaikų piešimas ikimokykliniame amžiuje;

•Išsiaiškinti ar lytis turi įtakos piešimo įgūdžių raidai ikimokykliniame amžiuje;

•Nustatyti piešimo raidos įgūdžių skirtumus tarp normalaus vystymosi ir protine negalia turinčių vaikų;

•Apžvelgti kultūros įtaką piešimo įgūdžių raidai.

Šiuolaikinėje visuomenėje iškyla daug klausimų ir problemų sprendžiant tuos klausimus susijusius su piešimo įgūdžių raidą. Kaip reikėtų mokyti, kaip ugdyti, kokius metodus taikyti? Bandysime atsakyti į šiuos klausimus darbo eigoje.

Vaikų piešimas ikimokykliniame amžiuje. (2012 m. Spalio 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/vaiku-piesimas-ikimokykliniame-amziuje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 14:16