Vaikų vaizduotė


Pedagogikos namų darbas. Žaidžiančių vaikų vaizduotė. Užsienio kalbos mokymui – specialūs žaidimai. Rankų lėlės užsienio kalbos pamokoje. Lėlė ne tik mokytoja, bet ir vaikų pagalbininkė. Kaip teisingai dirbti su lėle? Kokia yra rankų lėlės reikšmė užsienio kalbos pamokoje? Kodėl reikalinga rankų lėlė? Išvados.


Rankų lėlė yra savaime suprantama, užima svarbią vietą pradinės mokyklos didaktikoje. Jos atlieka įvairiausias funkcijas :

Rankų lėlė parodo mokytojai išeitį iš dilemos, nes ji jam nuo pirmosios pamokos yra tarsi pokalbio partneris. Žinoma, yra vaikų, kurie labai anksti nori pabandyti kalbėti užsienio kalba, todėl įsiterpia į pokalbį, kuris vyksta tarp mokytojo ir rankų lėlės. Svarbu, kad mokiniai patys galėtų rodyti iniciatyvą kalbėti, nors šis momentas kiekvienam vaikui labai skirtingas, tai galima palyginti su pirmaisiais žodžiais gimtąja kalba. Svarbu paminėti ir tai, kad rankų lėlė, kuri moka tik užsienio kalbą, gali būti naudojama kaip signalas pereiti prie užsienio kalbos, taigi ji yra (reali) priežastis mokytojui naudoti užsienio kalbą kaip komunikacijos priemonę klasėje.

Žaidimo formas galėtume laikyti vaikų prasmingos kūrybinės veiklos pagrindu. Tuo tarpu kitos veiklos : vaiko patirties turtinimas, naujos informacijos pateikimas, kūrybinių gebėjimų ugdymas – turėtų natūraliai kilti iš žaidimų ir vėliau taikomas šiems žaidimams turtinti bei plėtoti.

Vaikų vaizduotė. (2015 m. Sausio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/vaiku-vaizduote.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 04:25