Vaikų žaidimai


Judrus zaidimai ikimokyklinio amziaus vaikams. Ikimokyklinio amziaus vaiku zaidimai. Ankstyvojo amziaus vaiku zaidimai. Didaktiniai zaidimai ikimokyklinukams. Judrieji žaidimai ikimokyklinio amžiaus vaikams. Judrieji žaidimai ikimokyklinukams. Judrūs žaidimai vaikams. Judrūs žaidimai ankstyvojo amžiaus vaikams. Didaktiniai zaidimai su ankstyvojo amziaus vaikais. Kursinis darbas vaiku zaidimai.

Pedagogikos kursinis darbas. Įvadas.Ikimokyklinio amžiaus vaikų bendravimo ypatumai žaidimų erdvėse.Ikimokyklinio amžiaus vaikų bendravimo ypatumai.Ikimokyklinio amžiaus vaikų žaidimo savitumas.Žaidybinės aplinkos įtaka vaikų bendravimui.Statybinių žaidimų raidos etapai.Vaidmeninių žaidimų socialinė raida.Tyrimo metodika.Tyrimo rezultatai.Išvados.Literatūra ir šaltiniai.


Žaidimas – tai turiningas ir įvairus vaikų poilsis po intensyvesnės protinės veiklos. Žaidimų įvairovė sudaro visas galimybes pasirinkti juos kiekvienam pagal savo fizinį pajėgumą, turimą patirtį ir žaidimo sąlygas. Žaidimai padeda pažinti vaiko charakterį, išryškinti jų gabumus. Vaikai kolektyve mokosi draugiškai gyventi. Dažnai tenka nusileisti vienas kitam, tvardytis patyrus nesėkmę ar pergalę, priimti optimaliausią sprendimą, kai savarankiškai siekiamas žaidimo tikslas. Vadinasi, jie gali kontroliuoti savo veiksmus, kryptingai ugdyti valią, išmoksta atidumo, pastabumo, o įdomi veikla net ir pralaimėjusiems žaidėjams sukelia teigiamų emocijų, pasitenkinimą. Sunkumų nugalėjimas laikantis žaidimo taisyklių, verčia žaidėjus sutelkti pastangas, veikti tiksliai. Net ir didžiausias išdykėlis paklūsta žaidimo taisyklėms ir jaudinasi suklydęs ar nepasiekęs pergalės.

Ikimokykliniame amžiuje svarbu, kad vaikas išmoktų pats valdyti savo emocijas. Daugelio dalykų jis mokosi bendraudamas su kitais žmonėmis. Kuriant vaikui saugią aplinką, galima užkirsti kelią vėlesniems sunkumams jo gyvenime.

Žaidžiant su kitais vaikais, išmokstama laikytis žaidimo taisyklių, sumažėja egocentriškumas, skatinama bendradarbiauti. Vaikas taip pat gali mėginti vaidinti įvairius vaidmenis, įgyti naujų socialinių sugebėjimų.

Bendraudamas su kitais vaikais, trimetis - keturmetis mokosi ieškoti kompromiso, leidžiančio jam turėti, ko jis nori (t. T. Žaislą ar žaisti jo norimą žaidimą), bet tuo pačiu ir pasiūlyti kažką, kas skatintų kitą vaiką bendradarbiauti su juo. Taigi, vaikas mokosi jausti šalia esančius žmones, suprasti jų norus, asmeninius tikslus (prieiga per internetą www. Namudarzelis. Lt).

Žaisdamas vaikas kaupia patirtį. Žaidimas užima didelę jo gyvenimo dalį. Suaugęs žmogus gali turėti turtingų išgyvenimų, tiek vidinių, tiek išorinių, bet vaikas sau turtus randa daugiausia žaidime ir fantazijose. Lygiai kaip suaugusiojo asmenybė vystosi per išgyvenamą patirtį, taip ir vaiko – per žaidimus, savus ir kitų vaikų ar suaugusiųjų išgalvotus. Turtindamas savo asmenybę, vaikas po truputį plečia savo sugebėjimą suvokti išoriškai realaus pasaulio įvairovę. Žaidimas – tai nuolatinis kūrybiškumo ir gyvumo įrodymas.

Vaikų žaidimai. (2012 m. Birželio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/vaiku-zaidimai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 12:11