Vairavimo mokykla įmonės analizė


Vadybos analizė. Įvadas. Paslaugos samprata ir jos diskusinės savybės. Svarbiausios paslaugų savybės. Paslaugų klasifikavimas ir jo problemos. Pramonės gamybos ir paslaugų skirtumai. Marketingo aplinkos analizė. Makroaplinka. Mikroaplinka. Paslaugų paketas. Funkcinė kokybė. Anketa. Gautų duomenų analizė ir interpretacija. Laukiama kokybė. Tiesos momentai. Septynios galimos paslaugų kokybės spragos. Išvados.


Bet kokiu atveju, kaip jau prieš tai minėta, panašu kad nagrinėjamu momentu “Gineidos” bendroji suvokta kokybė vis dėlto yra įvertinama teigiamai, tačiau jei pasklistų žodinė negatyvi informacija apie kai kuriuos kokybės aspektus ir nepateisintus lūkesčius, spartūs ir palankūs klientų augimo tempai neabejotinai sumažėtų. Norėdami užtikrinti skelbiamą profesionalumą, įmonės vadovai turi kuo skubiau imtis darbe minėtų priemonių, tai yra pradėti dar profesionalesnių ir atsakingesnių darbuotojų paieškas, imti taisyti funkcinės kokybės spragas, net jei tai reikalaus mažiau dėmesio skirti ir taip gerai išvystytai techninei kokybei

Kalbant vėl apie nusiskundimus dėl instruktorių darbo, gali būti, kad irzlaus ir nekokybiško bendravimo problema slypi dideliame užimtume ir per ilgose darbo valandose. Reikėtų pabandyti šiek tiek apriboti „Gineidos“ darbuotojų pervargimą ir palyginti tokiomis priemonėmis gautą efektą.

  • Vadyba Analizės
  • 2014 m.
  • 38 puslapiai (11168 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos analizės
  • Microsoft Word 190 KB
  • Vairavimo mokykla įmonės analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Vairavimo mokykla įmonės analizė. (2014 m. Birželio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/vairavimo-mokykla-imones-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 12:40