Vairo mechanizmas kursinis darbas


Transporto kursinis darbas.

Įvadas. Analitinė dalis. Nagrinėjamo mazgo konstrukcinių elementų ir eksploatacinių sąlygų analizė. Gedimų tikimybė. Remonto sąvokos. Technologinė dalis. Automobilio sistemos ar mazgo techninės priežiūros, gedimo suradimo schemų sudarymas. Parinkto automobilio sistemos ar mazgo TP, ER ir R proceso analizė, pagal nustatytą poreikį, pateikiant algoritmus ir detalią analizę. Remonto darbų savikainos skaičiavimas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Vairavimo sistemos pagrindinių įrenginių paskirtis yra keisti automobilio važiavimo trajektoriją ir perduoti vairo judesį pasisukantiems ratams.

Vairavimo sistemą sudaro įtaisai, jungiantys vairą su vairuojamaisiais ratais. Vairo sistema – tai visuma mazgų ir detalių.

Šios sistemos paskirtis yra padėti vairuoti automobilį.

Vairavimo mechanizmo sistemos tipas, priklauso nuo automobilio paskirties. Automobilio vairo ratu per veleną ir šarnyrus, jungiančius vairuojamuosius ratus, galime juos pasukti kairėn, dešinėn, o vairo ratui esant neutralioje padėtyje, važiuojame tiesiai.

Automobilio vairavimo mechanizmo pavaros gal būti tokio tipo:

Lengvojo automobilio vairavimo turi labai didelę įtaką automobilio saugumui, todėl jos techniniam aptarnavimui ir remontui turi būti skiriamas ypatingas dėmesys. Taip pat rekomenduojama atsiradus pašaliniams garsams ar poveikiams šioje sistemoje iškart atlikti apžiūrą ir įvertinti gedimo sudėtingumą.

Kursinio darbo objektas: vairo kolonėlė.

Kursinio darbo tikslas: sudaryti vairavimo mechanizmų remonto technologinį projektą.

Kursinio darbo uždaviniai:

aprašyti vairavimo mechanizmų paskirtį;

aprašyti vairavimo mechanizmų sandarą ir veikimo principą;

parinkti reikiamą remonto technologiją;

parinkti reikalingus įrankis ir įrengimus vairo kolonėlės remontui;

aprašyti priešgaisrinės ir gamtosaugos reikalavimus vykdant nurodyto mazgo remonto darbus;

1 – vairo kolonėlė, 2 – sąvarža, 3 – vairo kolonėlės laikiklis, 4 – varžtas plačia šešiakampe galvute, 5 – varžtas su šešiakampe vidine (lizdine) apvalia galvute, 6 – varžtas su šešiakampe galvute, 7 – varžtas su šešiakampe galvute, 8 – dangtelis, 9 – važtas su šešiakampe galvute, 10 – varžtas plačia šešiakampe galvute, 11 – rankena, 12 – varžtas plačia šešiakampe galvute

1 – vairo pavara, 2 – srieginė įvorė, 3 - varžtas plačia šešiakampe galvute, 4 – spaustuvas, 5 - jungtis, 6 - spaustuvas, 7 - O-žiedas, 8 - šilumos skydas, 9 - šilumos skydas, 10 - varžtas šešiakampe vidine galvute, 13 - traukės antgalis, 14 - traukės antgalis, 15 - šešiakampė veržlė, 18 - šešiakampė veržlė, užsitvirtinanti, 19 – spaustuvas, 21 – spaustuvas, 22 - apsauginė įvorė, 23 - vairo traukė, 24 - remonto rinkinys giminė tarpinė

3,4 – multifunkcinis vairas, modeliuose su oro pagalvėmis ir radio kontrole (4 – odinis), 10 – radio kontrolės jungtis, 11 – radio bangų kontrolės jungtis, 12 – multifunkcinė radio ir telefono jungtis, 13 – varžtas su daugiakampe vidine (lizdine) galvute, 15 - adapterio kabelio lovelis, vairo oro pagalvė

Nustatant statistines patikimumo charakteristikas, remiamasi eksploatacijos informacija apie automobilio mazgo ar sistemos gedimus arba informacija, gauta atliekant automobilio ar jos elementų bandymus laboratorijoje. Žinant bet kurio elemento

Vairo mechanizmas kursinis darbas. (2016 m. Kovo 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/vairo-mechanizmas-kursinis-darbas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 04:35