Valdymo struktūros analizė AB “VST”


Vadybos referatas. Akcinė bendrovė „VST" - šiuolaikiška elektros energijos skirstymo bei tiekimo įmonė. AB „VST“ linijinio valdymo struktūros tipo analizė. Aukščiausio lygio valdymo analizė. Vidutinio lygio valdymo analizė. Žemiausio lygio valdymo analizė. Išvados. Literatūra.


Personalo departamento tikslai - suburti ir išugdyti kompetentingus, lojalius, motyvuotus, sugebančius dirbti komandoje darbuotojus. Padėdami vadovams tinkamai valdyti personalą, prisidedama prie organizacijai tikslų siekimo.

Personalo departamentas tvarko personalo dokumentaciją, susijusią su darbuotojo „gyvenimu“ įmonėje - priėmimas į darbą, pareigų pasikeitimas, premijos, atostogos, komandiruotės, pašalpos, atleidimas ir kita.

Taip pat ieško darbuotojų – padeda padaliniams regionuose ieškoti reikalingų darbuotojų – skelbti darbo skelbimus spaudoje, interneto svetainėse ir kitur. Vykdo darbuotojų paiešką ir atranką. Bendradarbiauja su mokslo institucijomis.

Ši vidutinio lygio valdymo struktūra organizuoja darbuotojų mokymus – rūpinasi, kad įmonėje dirbtų kompetentingi, motyvuoti darbuotojai. Padeda vadovams užtikrinti, kad pavojingus darbus atliekantys darbuotojai būtų reikiamos kvalifikacijos ir saugiai atliktų paskirtas užduotis. Organizuoja profesinius darbuotojų mokymus bei įgyvendina nuoseklias vadovavimo įgūdžių ugdymo programas.

Diegia veiklos vertinimo sistemą, kuri padėtų vadovams objektyviai įvertinti kiekvieno darbuotojo darbą, jo pastangas bei numatyti tobulėjimo sritis.

Marketingo ir viešųjų ryšių departamentas rūpinasi išorine ir vidine komunikacija bei viešaisiais ryšiais. Šis departamentas palaiko ryšius su išore – formuoja ir įgyvendina bendrovės komunikacijos strategiją, bendradarbiauja su žiniasklaidos atstovais, ruošia ir platina informaciją apie įmonę, informuoja visuomenę apie jos veiklą, žmones. Marketingo ir viešųjų ryšių departamentas planuoja ir organizuoja dalykinius susitikimus, svečių priėmimą, spaudos konferencijas, bendrovės renginius.

Ši struktūros dalis atsakinga už vidinę komunikaciją – formuoja ir įgyvendina vidines komunikacijos strategijas, informuoja bendrovės darbuotojus apie bendrovę, jos veiklą ir žmones, vadovus – apie esamą veiklos situaciją. Renka ir ruošia informaciją vidiniams leidiniams, intranetui, organizuoja bendrovės vidinius renginius, bendradarbiauja su kitais departamentais.

Taip pat rūpinasi viešaisiais ryšiais – formuoja ir įgyvendina bendrovės paramos visuomenei strategijas, vykdo bendrovės reklaminius/paramos projektus, analizuoja juos bei teikia išvadas. Bendradarbiauja su partneriais, nevyriausybinėmis organizacijomis ir labdaros fondais.

  • Vadyba Referatai
  • 2014 m.
  • 12 puslapių (1728 žodžiai)
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 163 KB
  • Valdymo struktūros analizė AB “VST”
    10 - 4 balsai (-ų)
Valdymo struktūros analizė AB “VST”. (2014 m. Balandžio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/valdymo-strukturos-analize-ab-vst.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 00:17