Valgiaraščio sudarymas ir fizinio aktyvumo programa


Sveikatos savarankiškas darbas. Įvadas. Asmens įvertinimas. Pasirinkto asmens sveikatos būklė, fizinis aktyvumas bei maitinimosi įpročiai. Paros valgiaraštis. Fizinio aktyvumo planas. Savaitės fizinio aktyvumo programa. Išvados. Literatūra.


Sveika mityba yra tokia, kuomet organizmas gauna visas jam reikalingas medžiagas ir energiją idealiam svoriui palaikyti. Maistas ir tinkamas fizinis aktyvumas yra svarbus ligų profilaktikai ir sveikatos palaikymui bei stiprinimui.

TIKSLAS:

Sudaryti individualų subalansuoto maitinimosi valgiaraštį bei parinkti tinkamą fizinį aktyvumą remiantis kūno sudėties analizės duomenimis, žmogaus pomėgiais bei atliktų funkcinių testų rezultatais.

UŽDAVINIAI:

•Atlikti asmens įvertinimą.

•Apskaičiuoti PEA ir PEP.

•Apklausiant įvertinti paciento sveikatos būklę, esamą fizinį aktyvumą ir maitinimosi įpročius.

•Remiantis gautais duomenimis sudaryti paros valgiaraštį.

•Sudaryti fizinio aktyvumo planą.

Valgiaraščio sudarymas ir fizinio aktyvumo programa. (2013 m. Lapkričio 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/valgiarascio-sudarymas-ir-fizinio-aktyvumo-programa.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 19:52