Valstybės biudžetas analizė


Valstybes biudzeto analize. Valsytbės biudžeto analizė. "horizontali pajamu analize". Lietuvos biudzetas 2008. Biudžetas 2008. 2008-2001 metų finansinių rodiklių analizė. Mano biudžetas analizė. Valstybes biudzeto islaidu ir pajamu analize. Lr valstybės biudžeto pajamų analizė 2008 – 2011 metais. Biudzeto bvp palyginimas su.

Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Lr valstybės biudžeto pajamų analizė. Lietuvos respublikos valstybės biudžeto horizontali pajamų analizė. Lietuvos respublikos valstybės biudžeto vertikali pajamų analizė. Lr valstybės biudžeto pajamų analizės komentaras. Lietuvos respublikos valstybės biudžeto išlaidų analizė. Lietuvos respublikos valstybės biudžeto išlaidų pagal valstybės funkcijas horizontalioji analizė. Lietuvos respublikos valstybės biudžeto išlaidų pagal valstybės funkcijas vertikalioji analizė. Lr valstybės biudžeto išlaidų analizės komentaras. Lr valstybės biudžeto balansavimas ir palyginimas su bvp. Lr valstybės biudžeto įvykdymas ir problemos laikotarpiu. Lr valstybės laikotarpio biudžeto plano pajamų įvykdymas. Išvados. Literatūra. Priedai.


Darbo tikslas - išanalizuoti lietuvos respublikos 2008– 2011 metų valstybės biudžetą.

Pradėsiu nuo mokesčių, kurie buvo gaunami iš gyventojų pajamų mokesčio. Pajamų mokestį moka pajamų gavęs gyventojas. Pajamų mokestis (gyventojų pajamų mokestis; anksčiau lietuvoje - fizinių asmenų pajamų mokestis) – mokestis, renkamas nuo fizinių asmenų pajamų (darbo užmokesčio, honoraro, individualios veiklos pajamų, turto nuomos ir pan. ). Pagal pateiktus duomenis gpm valstybės pajamų biudžete aukščiausią lygį buvo pasiekęs 2008 metais, o 2009 metais matomas sumažėjimas kuris siekia net 39,17 proc. 2010 metais surinkta taip pat mažiau, tačiau jau 2011 metais prognozuojamam laikotarpį laukiamas pajamų padidėjimas iki 54 proc. Toks analizuojamo laikotarpio svyravimais įtakojo lr valstybės mokesčio padidinime, manau kad darbdaviai pradėjo slėpti mokesčius nuo valstybės įdarbindami darbuotojus už mažesnį atlygį, o susitartą dalį išmokėti vadinamuosiuose „vokeliuose“ ir taip išvengti didelių mokesčių valstybei.

Socialinis mokestis horizontalioje pajamų išlaidų biudžete 1 lentelėje surinktas tik 2008 metais. Visu kitu analizuojamu laikotarpiu iš jo pajamų nesurinkta.

Pridėtinės vertės mokestis (pvm) – mokestis, imamas nuo papildomai sukurtos vertės, taip pat antkainių. Analizuojant šį rodiklį 2008 – 2001 m. Pajamų daugiausia surinkta 2008 metais ,o 2009 mažiau 24,44 proc. Tačiau 2010 metais matyti padidėję pajamos 7 proc. Ir 2011 metais planuojama dar labiau padidinti 13,23 proc. Lyginant su 2010 m. Pvm mokesčio svyravimams nuosmukis užfiksuotas 2009 metais, nes valstybė tikėjusi, kad padidins pajamas biudžete padidino du kartus tarifą per metus nuo 18 proc. Iki 21 proc. (šiandieninis pvm tarifas) ir taip pasunkinusi ekonominę padėtį pasiekė tik tokius rezultatus.

Už atskaitymus nuo pajamų pagal lr miškų įstatymą pajamos biudžete kasmet ketverių metų laikotarpiu stabiliai didėja.

Valstybės biudžetas analizė. (2012 m. Balandžio 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/valstybes-biudzetas-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 11:03