Valstybės smulkaus ir vidutinio verslo skatinimo programos bei jų įgyvendinimas


Verslo skatinimas ir rėmimas. Valstybės parama svv. Svv skatinimas. Smulkaus ir vidutinio verslo plėtros rėmimas es. Svv lietuvoje. Smulkaus ir vidutinio verslo plėtros rėmimas es.. Smulkaus ir vidutinio verslo skatinimas lietuvoje. Technine parama svv. Svv skatinimas bakalauro darbas. Verslo plėtros skatinimas lietuvoje.

Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Verslas lietuvoje. Smulkus ir vidutinis verslas. Smulkaus ir vidutinio verslo sistema lietuvoje. Valstybės smulkaus ir vidutinio verslo skatinimo programos ir įgyvendinimas. Lr ūkio ministerijos teikiamos paramos. Všį lietuvos smulkaus ir vidutinio verslo plėtros agentūra (lsvvpa). Verslo informacijos centrų ir verslo inkubatorių teikiamos paslaugos. Mokslo ir technologijų parkų teikiamos paslaugos. Inovacijų centrų teikiamos paslaugos. Analizė. Išvados. Literatūra. Priedas. Smulkaus ir vidutinio verslo įmonių apklausos anketa.


Temos aktualumas. Vis dažniau girdime apie smulkaus ir vidutinio verslo (ssv) vaidmenį šalies ekonomikai, tarp politikų tapo populiaru kalbėti apie susirūpinimą svv lietuvoje, apie pagalbą svv, bei ypatingą dėmesį, kurį valstybė turėtų skirti svv atstovams. Praktika ir patirtis rodo, kad smulkus ir vidutinis verslas yra varomoji šalies ekonomikos raidos jėga.

Svv įmonės valstybės lėšomis yra remiamos visose europos sąjungos šalyse. Europos sąjungos smulkaus ir vidutinio verslo rėmimo politika siekiama sudaryti palankias sąlygas joms veikti ne tik nacionalinėse, bet ir tarptautinėje rinkose. Todėl svv rėmimo priemonės įgyja ypač didelę reikšmę lietuvai tapus europos sąjungos nare, nes šalies svv subjektai turi būti konkurencingi tiek europos sąjungos, tiek pasaulinėse rinkose. Teikiama finansinė ir techninė parama svv prisideda prie gerovės šalyje kūrimo, gyvenimo lygio kilimo, socialinio stabilumo užtikrinimo, šalies įvaizdžio gerinimo, padeda įveikti susidarančius rinkos trūkumus, prisideda prie verslumo skatinimo, šalies įmonių konkurencingumo augimo.

Problema. Pirmoji problema yra ta, kad smulkus ir vidutinis verslas plėtojamas netolygiai. Verslo įmonės daugiausia telkiasi miestuose ir kituose urbanizuotose vietovėse, kuriose yra patogus kelių tinklas, patikimos ryšių sistemos, didesnė gyventojų perkamoji galia. Dauguma investicijų tenka didiesiems miestams, bei jų priemiestinėms zonoms. Todėl kitose vietovėse sparčiai auga nedarbas, gamtos ir žmogiškieji ištekliai nepanaudojami. Antroji problema yra ta, jog šiandien techninės paramos svv subjektams institucijų siūlomos paslaugos bei paramos instrumentai ne visada atitinka svv subjektų poreikius, neišnaudojamas turimas paramos sistemos potencialas, o teikiama parama neduoda tokių rezultatų, kokių tikimasi. Trečioji problema yra ta, kad lietuvoje svv subjektai yra mažai informuoti apie paramos formas ir galimybes.

Tikslai. Atsižvelgiant į lietuvos verslo plėtojimą, išanalizuoti ir įvertinti svv būklę, kokia jų sistema lietuvoje, kokios skatinimo programos ir įgyvendinimo būdai veikia lietuvoje. Kas nustato svv įstatymus, kokia yra valstybės pagalba smulkiems ir vidutiniams verslo subjektams pagalba, plėtros programos. Kaip sekasi įgyvendinti programas.

  • Ekonomika Kursiniai darbai
  • 2012 m.
  • 22 puslapiai (4578 žodžiai)
  • Universitetas
  • Ekonomikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 44 KB
  • Valstybės smulkaus ir vidutinio verslo skatinimo programos bei jų įgyvendinimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Valstybės smulkaus ir vidutinio verslo skatinimo programos bei jų įgyvendinimas. (2012 m. Kovo 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/valstybes-smulkaus-ir-vidutinio-verslo-skatinimo-programos-bei-ju-igyvendinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 20:06